De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Welk boek heb je het laatst gekocht

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Welk boek heb je het laatst gekocht Empty Welk boek heb je het laatst gekocht zo mei 24, 2009 8:01 am

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Wat heb je het laatste gekocht voor boek, vertel er iets over, misschien willen andere het ook wel.





the secret.
Het geheim van je hartmagneet.

Heel erg intressant spiritueel en filosfisch, en t helpt voel me zelf al veel beter na het gelezen t hebben, t helpt en je vergaart kennis.

Beide boeken zijn vast wel iets voor jouw solya
en voor de rest ook.

En op de fair:
twilight

2Welk boek heb je het laatst gekocht Empty Re: Welk boek heb je het laatst gekocht zo mei 24, 2009 9:50 am

Robert

Robert
Schoolhoofd

Ik heb voor het laatst HP4 gekocht (Ja, weer hp4).

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

3Welk boek heb je het laatst gekocht Empty Re: Welk boek heb je het laatst gekocht zo mei 24, 2009 3:19 pm

Anadria


Dreuzel
Dreuzel

De laatste boeken die ik gekocht heb zijn:
Dark Calling van Darren Shan
Skeleton key van Anthony Horowitz
2 Vampire Knight manga's
Witch' Storm van James Clemens

Ja, allemaal in één keer gekocht ^^ Ik moet ze alleen nog aankrijgen. Ik bestel m'n boeken altijd via internet, via Amzon. Dus het is altijd wel even wachten voor ze aankomen. Maar het is gewoon makkelijk omdat je daar de Engelse boeken vindt (duh, het is Amazon in de UK) en aangezien ik tegenwoordig heel weinig Nederlandse boeken lees en bijna alleen maar Engelse is dat wel handig en ze zijn nog eens stukken goedkoper dan dat ik ze hier zou kopen.

http://twilightfanclubbelgium.webs.com

4Welk boek heb je het laatst gekocht Empty Re: Welk boek heb je het laatst gekocht ma aug 31, 2009 8:33 pm

Gast


Gast

vandaag gekocht.
dat heb ik weer deel 1

5Welk boek heb je het laatst gekocht Empty Re: Welk boek heb je het laatst gekocht do jun 17, 2010 12:39 am

Thurifer

Thurifer
Dreuzel
Dreuzel

Het vertrek van de mier van Toon Tellegen. Ik hou van zijn dierenverhalen, ik las ze vroeger al toen ik nog klein was. Deze versie is dan wel bedoeld voor het volwassen publiek, maar het gevoel van nostalgie raak ik er nooit meer bij kwijt.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum