De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het huiltopic:Tribute aan de doden*Spoilers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

*SPOILERS*
NIET LEZEN ALS JE HET BOEK NOG NIET UIT HEBT!
*SPOILERS*

DIT IS VOOR DEGENE DIE ER AL OVER WILLEN PRATEN!!










Ik stond versteld dat hedwig doodging had ik niet verwacht, en vlak daarna dacht ik even dat hagrid ook dood ging/was, en toen kreeg ik al tranen over m,n wangen was blij dat ie leefde maar hedwig was jammer. Dwaaloog ook zeer triest had ik ook niet verwacht zo,n goeie vechter en een taaie, en dat ie niet meer werd gevonden werd jammer, maar z,n oog werd begraven daarna was best mooi. En z,n oog werd gebruikt voor omber,s kamer. >Sad
Ik dacht dat iedereen veilig weggekomen was van bellatrix maar arme dobby helaas niet, dat stuk was zo ontroerend en mooi moest er ook weer van huilen, en wat harry voor hem deed was uitstekend. Harry heeft uitstekend gedaan tegenover lupos dat ie bij tonks moest blijven maar erg jammer dat beide dood gingen, hun dood werd nogal koel geschreven dat is jammer.
En dan de wemel broers erg triest een oor verliezen en de ander ging dood met een lach, dat is triest maar ook geweldig gedaan omdat ze in de strijd oor/leven verloren hebben, en er nog grappen en blij om kunnen zijn ook is echt typisch wemel tweeling stijl. Het stuk naar de nepdood toe van harry is ook best triest op zich.

Voor sneep heb ik niks gevoeld terwijl het uitgelegd werd van hem over vroeger en hoe hij was in de boeken, werd ik alleen nogal boos een beetje medelijden wel maar vooral boosheid.

Mijn tribute:

Hedwig mooie trouwe uil en goede kameraad van harry het was leuk dat je erbij was jammer dat het zo is gegaan met je dood had je niet verdiend. :'(

Dwaaloog je was een goeie en taaie vechter je bent gestorven in de stijd zo had je het vast gewild, je hebt goeie dingen gedaan en harry erg geholpen. :'(

Dobby je was een trouwe vrije geweldige huiself en een goede vriend je was grappig bovendien je hebt goed je best gedaan rust in vrede nu. :'(

Lupos goeie leraar en goeie vriend uitstekende vechter jammer dat het zo liep maar je hebt het juiste gedaan en je zoon leeft voort. :'(

Tops je bent een geweldige meid mooi en grappig je was een uitstekende strijder en vriend, jammer dat je gedood bent maar je bent in de strijd gegaan dat is goed en je zoon leeft voort. :'(

Fred het is triest dat je gegaan bent maar je bent in de strijd omgekomen dat had je vast gewild, je grappen waren leuk en je zaak liep goed, prachtig hoe je omber een lesje hebt geleerd en e hebt een goed en gedurfd leven gehad. :'(

Rust in vrede iedereen. :'(

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Film:Harry potter 6 Spoilers*

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum