De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Laat ik me maar es voorstellen

+2
Robert
Slytherin_girl
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Laat ik me maar es voorstellen Empty Laat ik me maar es voorstellen za jun 27, 2009 8:14 pm

Slytherin_girl


Dreuzel
Dreuzel

Hoii ik ben al een paar dagen lid en ik heb nu pas zin om me zelf voor te stellen, Embarassed
Nou ik ben dus Rinske maar ik word liever Charmeya genoemd:P
omdat ik eerlijk gezecht mijn echte naam lelijk vind naja charmeya is ook niet de mooiste maar
wel beter dan mij naam, ik ben een meisje van 14 jaar en op 13 december 1994 op de aarde gekomen^^
ik heb 1 eigen paard kasper van 16 bijna 17 jaar een kat simba een heilige birmaan van 12 in augustus 13,
twee honden mindy (malteser leeuwetje ofzoiets) en senta een golden retriever waarvan ik de leeftijd vergeten ben,
mijn hobby's zijn paardrijden fotograferen wat ik niet meer zo vaak doe tekenen wat ik ook niet meer zo vaak doe
dichten en verhalen schrijven,
ik woon trouwens in noord-brabant:P
als je altijd een vraag hebt mag je het natuurlijk stellen

xx



Laatst aangepast door Slytherin_girl op za jun 27, 2009 9:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt

2Laat ik me maar es voorstellen Empty Re: Laat ik me maar es voorstellen za jun 27, 2009 8:17 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Hoi Charmeya, welkom op het forum.
Ookal wil je misschien in Zwadderich (je naam), ik wil je alsnog Ravenklauw aanraden.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

3Laat ik me maar es voorstellen Empty Re: Laat ik me maar es voorstellen za jun 27, 2009 9:17 pm

lortje905

lortje905
Admin

Hoi Charmeya, veel plezier. Leuk dat je ook in Noord-Brabant woont. Waar precies?

https://debeukwilg.actieforum.com

4Laat ik me maar es voorstellen Empty Re: Laat ik me maar es voorstellen za jun 27, 2009 9:18 pm

Gast


Gast

Hoi Smile

veel plezier op het forum cheers

5Laat ik me maar es voorstellen Empty Re: Laat ik me maar es voorstellen za jun 27, 2009 9:19 pm

Slytherin_girl


Dreuzel
Dreuzel

lortje905 schreef:Hoi Charmeya, veel plezier. Leuk dat je ook in Noord-Brabant woont. Waar precies?

in veldhoven en jij?Razz

heb net op je proow gekeken en als ik het goed zie ben je in 1994 geboren? ik ben namelijk ook in die jaar geboren:P

6Laat ik me maar es voorstellen Empty Re: Laat ik me maar es voorstellen za jun 27, 2009 10:15 pm

lortje905

lortje905
Admin

Daar woont mijn oom. Ik woon in Veghel.

Ja, ik ben ook in 1994 geboren. Maar dan wel 2 maanden eerder.

https://debeukwilg.actieforum.com

7Laat ik me maar es voorstellen Empty Re: Laat ik me maar es voorstellen zo jun 28, 2009 11:00 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Hoi welkom hier.
Wat leuk zeg ik heb ook een heilige birmaan. Very Happy

8Laat ik me maar es voorstellen Empty Re: Laat ik me maar es voorstellen ma jun 29, 2009 9:12 am

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

Welkom op DB, ik hoop dat je hier veel plezier zal beleven. lol!

9Laat ik me maar es voorstellen Empty Re: Laat ik me maar es voorstellen ma jun 29, 2009 2:02 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Hoi,

Super veel plezier op dit forum!!!!!!!

-xxx-
lotte

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum