De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

'Hallo.' antwoordde ze met een zacht stemmetje.

+3
Harry twain
Slytherin_girl
Morgan Isabelle Morte
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Morgan Isabelle Morte

Morgan Isabelle Morte
Dreuzel
Dreuzel

Hallo. Wink Mijn naam is Morgan en ik ben zestien jaar. Mensen denken vaak door m'n naam dat ik een jongen ben, dat is dus niet zo. Ik ben een meisje. Mijn hobby's zijn lezen, computeren, spellen spelen op zowel m'n NDS als de Playstation 2, tekenen, schrijven en nog vast wel heel wat. Ik ben overigens dol op dieren! Dus, die zijn ook een soort van hobby, als in hoeverre dat mogelijk is. Mijn lievelingskleur is blauw, mijn lievelingsdier is een kat, mijn lievelings genres (zowel films als boeken) zijn thriller en fantasy. Eh... ik ben 1m 67, mijn haar valt tot net iets over m'n schouders. (het is niet zo heel lang geleden geknipt, iets van 15cm eraf) Mijn haarkleur is bruin/blond, van nature is het blond, maar ik heb het erg vaak geverft. En als laatste heb ik groene ogen.

Als jullie nog vragen hebben, do ask! ^^

Slytherin_girl


Dreuzel
Dreuzel

Welkom hier:P

en veel plezier op de beukwilg:P

Morgan Isabelle Morte

Morgan Isabelle Morte
Dreuzel
Dreuzel

Dankje Smile en dat moet wel lukken geloof ik zo. Wink

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Hey welkom en veel plezier hier.
Heet je toevallig morgana maar heb je nu een andere naam? want dan kennen we elkaar.

lortje905

lortje905
Admin

Hey,

Welkom en heel veel plezier.

https://debeukwilg.actieforum.com

Morgan Isabelle Morte

Morgan Isabelle Morte
Dreuzel
Dreuzel

Harry twain schreef:Hey welkom en veel plezier hier.
Heet je toevallig morgana maar heb je nu een andere naam? want dan kennen we elkaar.

Nee sorry, alleen Morgan. Wink Bovendien woon ik ook niet in de buurt van Arnhem. ^^ Maar bedankt, allebei. =]

Robert

Robert
Schoolhoofd

Hoi. Welkom op het forum en leuk dat je in Ravenklauw wil komen.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

Welkom op de BW, ik wens je hier veel plezier!

Gast


Gast

heee,
veel plezier op het forum!

Morgan Isabelle Morte

Morgan Isabelle Morte
Dreuzel
Dreuzel

Dankjewel allemaal. Wink

En Robert, ik vind Ravenklauw nu eenmaal de leukste. Vroeger twijfelde ik tussen Griffoendor en Ravenklauw, maar ik vind Ravenklauw uiteindelijk toch meer bij me passen. Razz



Laatst aangepast door Morgan Isabelle Morte op do jul 09, 2009 2:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Welkom!!
En veel plezier op dit forum!
-xxx-
lotte

Morgan Isabelle Morte

Morgan Isabelle Morte
Dreuzel
Dreuzel

Dankje. ^^

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum