De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het Galabal

+3
Erik
lotte
lortje905
7 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Het Galabal Empty Het Galabal vr jul 24, 2009 8:40 pm

lortje905

lortje905
Admin

In dit topic vindt het bal plaats. Het bal is nu nog niet geopend, maar als de meeste leden een date hebben gevonden wordt dit topic geopend. dan kun je hier dansen met je date en de beste avond van je leven hebben.

EDIT: Het bal is geopend.

https://debeukwilg.actieforum.com

2Het Galabal Empty Re: Het Galabal di sep 01, 2009 11:06 am

lortje905

lortje905
Admin

Loraine kwam de trap afgelopen in haar mooie, nieuwe, rode jurk. Hij viel tot iets boven haar enkels. Om de set compleet te maken had ze er rode schoentjes met een kleine hak bijgekocht. Zenuwachtig liep ze naar de deur, die zat nog op slot. Dus besloot ze om naar een groepje meiden te lopen die in haar zelfde jaar zaten. "Hoi, wat zien jullie er mooi uit." Ze zag dat het groepje niet op haar reageerde en liep weer verder. Nu moest ze alleen nog wachten op Erik, haar partner.

https://debeukwilg.actieforum.com

3Het Galabal Empty Re: Het Galabal vr sep 04, 2009 9:16 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Lotte kwam ook de trap aflopen en liep naar een meisje dat wat rond stond te draaien ze herkende haar en begroette het meisje,"Hoi", zei Lotte nerveus. "Wacht je hier ook op je partner"? "Ik ga met Harry Twain, en jij", vroeg Lotte nieuwsgierig. Lotte keek nog wat verder nerveus rond. Waar bleef Harry twain nu? Misschien had ze niet goed afgesproken. Lotte maande zichzelf tot rust en lachtte naar een paar voorbijgangers die stijf voor zich keken. "Heb jij die ook gezien," vroeg ze aan Loraine.

4Het Galabal Empty Re: Het Galabal za sep 05, 2009 9:21 am

lortje905

lortje905
Admin

Er kwam een meisje op Loraine afgelopen. Ze herkende haar en zei hoi terug. "Ja, ik wacht op Erik, dat is mijn partner."
Loraine keek ook even rond maar zag ze geen van beide. "Wie heb ik gezien, Harry?" "Nee, ik heb Harry niet gezien."

https://debeukwilg.actieforum.com

5Het Galabal Empty Re: Het Galabal za sep 05, 2009 5:18 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Lotte zuchte opnieuw. "Hoe laat heb jij afgesproken", vroeg ze nieuwsgierig. Er ging al wat volk naar binnen en de muziek was al aan het spelen. Lotte keek nieuwsgierig over de hoofden om te kijken welke groep dat er speelde. "Speelt de Witte wieven vanavond," vroeg Lotte en ze keek naar Loraine.

6Het Galabal Empty Re: Het Galabal za sep 05, 2009 5:55 pm

lortje905

lortje905
Admin

"Hm.." Loraine keek op uit haar gedachten. "Hoelaat ik heb afgesproken, em, half zeven." Ze kijkt even op haar horloge en ziet dat het 1 voor half zeven is. "Het bal begint om 7 uur." Lotte vraagt of de Witte wieven spelen en Loraine antwoord dat ze het niet weet.

https://debeukwilg.actieforum.com

7Het Galabal Empty Re: Het Galabal za sep 05, 2009 8:04 pm

Erik

Erik
Dreuzel
Dreuzel

Erik kwam snel de trap af gerend. Het was al 5 over half zeven en hij had om half zeven afgesproken. "Hoe kon ik nou zo stom zijn, om achter Bram aan te gaan." Hij deed zijn das goed en liep rustig naar binnen. Hij zag Loraine naast Lotte staan, die ook bij hem in Griffoendor zat. "Hoi", riep hij, maar ze hoorde hem niet. Rustig liep hij op Loraine af en tikte op haar schouder. "Hoi, wat zie jij er mooi uit." Hij knikt naar Lotte en gebaart dat ze naar een rustiger plekje moeten lopen.

8Het Galabal Empty Re: Het Galabal za sep 05, 2009 8:21 pm

lortje905

lortje905
Admin

Loraine voelde dat iemand op haar schouder tikte en draaide om. "Hoi, erik." Ze glimlacht licht naar Lotte en zegt dan. "Dankje, jij ziet er ook goed uit." Ze zagt dat erik gebaarde dat hij ergens wilt gaan staan en liep met hem mee. "Is er iets??"

https://debeukwilg.actieforum.com

9Het Galabal Empty Re: Het Galabal za sep 05, 2009 8:25 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Harry liep door de deur van de balzaal en bleef even staan, hij had een mooi zwart kostuum aan met van de wit erdoor heen. En geen das dat stond m niet vond ie en wil ie ook nooit aan, maar een mooi strikje wel. Z'n kostuum veranderd telkens om de zoveel tijd langzaam van kleur maar wel in een passend kleur voor het bal.
Harry keek op z'n horloge en krabte aan z'n hoofd, waar is lotte toch we zouden toch samen gaan hadden we afgesproken?
Harry liep door de menigte naar de bar, om alvast wat drinken voor hun beide te halen.
Terwijl ie daar stond keek ie rond en zag lotte binnenkomen of was ze er al? ze zag er wat zenuwachtig uit en geloof dat ze me zocht. Harry schudde z'n hoofd en glimlachten terwijl ie zo keek.
Erik had me al gezien en probeerde z'n date weg van lotte te halen, met de drankjes in z'n hand liep ie naar lotte toe, en terwijl ie achter haar ging staan:
''Zo prinses lotte is ook aanwezig, en ze is blijkbaar een beetje verstrooid was je het vergeten''.
Harry gaf haar haar drankje aan.

10Het Galabal Empty Re: Het Galabal zo sep 06, 2009 3:40 pm

GinnyWeasleyPotter

GinnyWeasleyPotter
Dreuzel
Dreuzel

Melissa liep langzaam de trap af. Haar jurk was zolang dat ze er elk moment over kon struikelen. Toen ze onder aan de trap kwam zag ze Harry, Lotte, Erik en Loraine staan. Ze liep op hen af. "Hoi, ook allemaal opgetut." Ze ging op een bankje naast hun zitten en vervolgde. "Ik ben zo nerveus, dit is mijn eerste bal en hopen dat Robert niet te laat komt of me laat zitten." Ze zuchtte even. "Sorry dat ik zoveel praat, maar ik ben gewoon nerveus."

11Het Galabal Empty Re: Het Galabal zo sep 06, 2009 6:09 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Nerveus liep Robert naar de Grote Zaal toe, die al stampvol was. Hij lette even niet op, en botste tegen een muur aan. Met een rood hoofd liep hij naar Melissa, die al zat te wachtten.
'Hoi,' zei Robert nerveus, terwijl hij op een stoel ging zitten.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

12Het Galabal Empty Re: Het Galabal zo sep 06, 2009 6:24 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Lotte glimlachte naar Harry. "Nee, ik was het niet vergeten maar ik stond gewoon op een andere plaats", zei Lotte. Ze pakte een drankje en nam een slok. "In het hoeveelste jaar zit jij eigenlijk," vroeg Lotte en ze keek wat naar de rand van haar glas. "Haar blauw galagewaad kwam net tot op de grond en haar haar zat in een dot vast met aven toe een sliert haar die naar beneden krulde. "Ik zit nog maar in het eerste jaar", zei Lotte. Ze nam nog een slok een keek even om haar geen. Ze zag Melissa en zwaaide even naar haar. "Ga je mee naar een tafeltje," vroeg Lotte en ze keek vertwijfelend naar Harry.

13Het Galabal Empty Re: Het Galabal di sep 08, 2009 2:18 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Harry twain liep mee naar het tafeltje.
''Ik ben ook 1e jaars ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn, omdat ik zo stuntel hahaha.''
We zaten wat te praten, en naar de andere te kijken.
''Hey als je wil dansen mag dat, wil het ook wel proberen maar doe het liever niet ik weet niet hoe t moet''
''Ik ben zo terug dan hoor ik het wel, ik zie dat je je lievelings nummers mag opnoemen om af te spelen''
Harry kiest een nummer en loopt terug, terwijl z'n nummer begint te draaien ''Luister goed lotte'' Glimlacht harry.
Het is een prachtig keltisch nummer dat begint te spelen, harry doet z'n ogen dicht en deint mee met een vol verwonderde blik van Lotte.

14Het Galabal Empty Re: Het Galabal do sep 10, 2009 4:27 pm

GinnyWeasleyPotter

GinnyWeasleyPotter
Dreuzel
Dreuzel

Melissa keek op en zag dat het Robert was. "Hoi", zei ze heel opgewekt. "Alles goed?" Ze nam een slok van haar glas en wachtte op antwoord. Ze zag dat Harry en Lotte naar een tafeltje liepen en vond dat een goed idee. "Zullen we ook naar een tafeltje gaan?" Zonder op antwoord te wachten pakte ze Roberts hand en voerde hem mee naar een tafeltje.

15Het Galabal Empty Re: Het Galabal za sep 12, 2009 6:49 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Lotte glimlachte toen Harry stuntilig begon te dansen op zijn lievelings nummer. Lotte zag Melissa dat met Robert naar een tafeltje liep blijkbaar had ze hem gevonden. "Weetje," zei Lotte. "Ik kan helemaal niet goed dansen". "Moet jij nog iets hebben om te drinken", vroeg Lotte die haar lege glas terug op tafel zette?

16Het Galabal Empty Re: Het Galabal za sep 12, 2009 7:36 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

'Goed. En hoe gaat het met jouw?' vroeg ik, terwijl ik op adem kwam. Zonder op antwoord te wachten deed ik mijn mond weer open. 'Wil jij iets te drinken hebben?'

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

17Het Galabal Empty Re: Het Galabal zo sep 13, 2009 11:24 am

GinnyWeasleyPotter

GinnyWeasleyPotter
Dreuzel
Dreuzel

Melissa wilde net antwooord geven toen Robert vroeg of ze iets wilde drinken. "Ja, doe maar wat van die roze punch, die ziet er lekker uit." Robert liep weg om het drinken te gaan halen en Melissa keek nog eens naar Loraine en Erik. Het leek net of die twee ruzie hadden, Erik was helemaal rood aangelopen en Loraine probeerde hem te kalmeren. "Ik zal straks wel gaan vragen wat er aan de hand is", zei ze zachtjes. Robert stond alweer achter haar en vroeg wat ze zei. "O, niks hoor." Ze pakte het glas aan en nam een slok. "Wil je dansen?"

18Het Galabal Empty Re: Het Galabal zo sep 13, 2009 4:21 pm

Erik

Erik
Dreuzel
Dreuzel

"Ja, maar niet boos worden of schrikken." Erik wiebelde zenuwachtig van zijn ene voet naar zijn andere. "Bram, je kent hem wel, toch?" Loraine knikte en Erik vervolgde. "Hij wilde mij iets laten zien, iets over jou." Erik pakte een pakketje uit zijn binnenzak en gaf het aan Loraine. "Ik snap het niet, zoiets zou jij niet doen, toch?!" Loraine maakte het pakketje open en keek er geschrokken naar. "Jij hebt dit toch niet gedaan, of wel?"

19Het Galabal Empty Re: Het Galabal zo sep 13, 2009 4:35 pm

lortje905

lortje905
Admin

Loraine keek geschrokken naar het pakketje in haar hand. "Eigenlijk heb ik dit wel gedaan." Ze zag dat Erik rood aan liep en probeerde hem nog te kalmeren. "Het is al zo lang geleden, dat doet er toch niet toe." Erik schreeuwde dat hij even lucht nodig had en liep weg. Loraine liet zich vallen op een bank en keek nog eens naar het pakketje. Ze pakte haar toverstok en zei "Incendio". Het pakketje ging in vlammen op. Toen besloot ze op te staan en Erik te gaan zoeken.

https://debeukwilg.actieforum.com

20Het Galabal Empty Re: Het Galabal zo sep 13, 2009 8:55 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

''Ja is goed''
Harry zag lotte naar de bar lopen, en keek even rond t was erg druk. En het duurde nog een poos voor de mededelingen kwamen met de kroning.
Harry's blik ging naar het raam waar ie het meer zag liggen en het maanlicht dat door het raam kwam.
Ondertussen kwam lotte terug.
''Hey Lotte heb je zin om hier weg te gaan? en bij het meer te gaan wandelen, of iedergeval buiten. Het ziet er naar uit dat het een mooie avond is.''

21Het Galabal Empty Re: Het Galabal zo sep 27, 2009 4:05 pm

lortje905

lortje905
Admin

Loraine kwam verslagen de danszaal binnengelopen. Ze keek verdrietig op met zoekende ogen. Toen ze eindelijk Melissa had gevonden, liep ze op haar af. Ze tikte haar op haar schouder en vroeg. "Kan ik je even spreken?" Melissa knikte en liep met haar mee. Net voordat ze om het hoekje waren zei ze nog tegen Robert. "Sorry dat ik je date meeneem, ze is zo terug."

https://debeukwilg.actieforum.com

22Het Galabal Empty Re: Het Galabal ma sep 28, 2009 4:42 pm

GinnyWeasleyPotter

GinnyWeasleyPotter
Dreuzel
Dreuzel

Melissa voelde dat iemand op haar schouder tikte en draaide om, het was Loraine. "Hoi, is er iets, je ziet er verdrietig uit." Loraine vroeg of Melissa mee wilde lopen. "Natuurlijk, je kunt mij alles vertellen." Zonder er erg in te heben, liep ze zomaar weg. Toen ze om het hoekje stonden, realiseerde Melissa dat ze geen doei tegen Robert had gezegd. Maar Loraine zei al dat ze zo terug waren.

23Het Galabal Empty Re: Het Galabal ma sep 28, 2009 4:45 pm

HPAngel

HPAngel
Dreuzel
Dreuzel

Sophie kwam in haar lange, blauwe jurk de trap afgelopen. Ze kwam pas veel later, omdat ze geen date had. De enige jongen met wie ze zou willen gaan, had al een date. Het was een meisje uit Huffelpuf, Melissa heette ze. Ze zag Robert ergens in een hoekje staan, helemaal alleen. Sophie besloot naar hem toe te gaan en zei, "Hoi." Ze pakte een glas drinken en vroeg. "Waar is je date?"

24Het Galabal Empty Re: Het Galabal di okt 06, 2009 9:08 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

"Oh, ja ik zou wel naar buiten willen," zei Lotte. Ze zag Loraine paseren met Melissa. Loraine zag er tamelijk verdrietig uit. "Ik ga juist iets gaan vragen aan Melissa," zei Lotte verondschuldigend tegen Harry. Ze duwde zijn drankje in zijn hand en liep snel naar Loraine en Melissa. "Wat is er," vroeg Lotte aan Loraine en ze bood haar drankje aan aan Loraine.

25Het Galabal Empty Re: Het Galabal ma feb 22, 2010 3:35 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

"Die is even met Loraine aan het praten," legde Robert uit.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum