De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The Elder Scrolls

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1The Elder Scrolls Empty The Elder Scrolls do jun 17, 2010 12:16 am

CC


Dreuzel
Dreuzel

Alleen maar topics over Harry Potter spellen? Hmmm...

Nog meer Morrowind of Oblivion verslaafden? Voor de mensen die er nog nooit van hebben gehoord: Morrowind en Oblivion zijn delen (3 en 4) in de serie 'The Elder Scrolls'. Het is niet echt een serie overigens, de verhalen sluiten niet op elkaar aan etc, maar ze spelen zich wel allemaal in dezelfde wereld af. Het is een echte RPG - je bent nergens toe verplicht, je hoeft niet persé een verhaallijn te volgen en je kunt alles doen waar je zin in hebt.

Tot nu toe heb ik alleen nog maar Morrowind gespeeld - een heeel klein beetje Oblivion maar ik vind het gedoe met levelscaling zo irritant dat ik maar bij Morrowind ben gebleven Smile. Ik heb met 1 'mannetje' alles uitgespeeld qua main quests (en ook een aantal guilds/factions, maar ik had geen zin om alles uit te proberen Razz) en heb een tijdje geleden een nieuwe gemaakt waarmee ik het allemaal weer opnieuw doe, maar dan als 'vegetariër'. Het is echt hilarisch om een veganistisch mannetje te spelen - die eet dus geen vlees, doodt dus geen beesten en geen mensen als het enigszins vermeden kan worden, etc. Vooral als je een laag level bent is het heel moeilijk om geen beesten te vermoorden, maar met een invisiblity spreuk en calm creature kom je een heel end...

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum