De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ik baal omdat...

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Ik baal omdat... Empty Ik baal omdat... di apr 14, 2009 5:04 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

De DUV-leden kennen dit topic wel! Hier kun je je baaldag/baalmoment beschrijven en van je af schrijven!


Ik baal omdat: Ik vandaag heb moeten surveilleren bij herkansingen... 3 uur stil voor een klas zitten en 'opletten' dat er niet gespiekt wordt... Hoe saai kunnen 3 uur zijn??

2Ik baal omdat... Empty Re: Ik baal omdat... di apr 14, 2009 6:11 pm

Megan

Megan
Afdelingshoofd Zwadderich

Neem anders iets te lezen mee, Noens, heb je iets te doen, afentoe over het randje van je boek gluren, study Wink

3Ik baal omdat... Empty Re: Ik baal omdat... za mei 16, 2009 10:31 pm

Ellen

Ellen
Dreuzel
Dreuzel

Ik baal omdat... we gisteren een rot-eindprojectdag hadden! Ik zal er niet te veel over uitweiden, maar hier komt het op neer:
* de fietstocht die een andere klas voor ons gemaakt heeft, was flut, net zoals de route en de rondleiding IN DE KERK VAN HET DORP WAAR IK WOON en ik al 1000 keer in was geweest;
* we moesten daarna naar school, en toen weer op de fiets naar een dorpje in de route voor de fietstocht voor een andere klas (het zit zo: wij maken een fietstoch voor klas A2a en zij voor ons), daar hebben we verdorie van kwart voor 1 tot half 4 zitten wachten IN DE REGEN, onder paraplu's die we nog net konden regelen, terwijl we maar één groep van de 3 groepen van A2a tegen zijn gekomen, en we werden nog nat ook, een vriendin had buikklachten, op het laatst moesten zij en ik naar de plee, maar ja die is er niet midden op het platteland zonder beschutting, er was nog een andere klas die een controlepost had op de zelfde plek als wij, zij waren helemaal geen groep van hun andere klas tegengekomen dus die hebben 3,5 uur voor niks in de regen gezeten en af moeten bellen voor tienerkoor, er stond een soort afdakje in de buurt, maar dat zat écht vol met steek-beesten en rupsen (dat was écht erg, en ik ben niet zo bang uitgevallen van beestjes, dus zegt het wat), we hebben echt heel wat beltegoed opgemaakt met het bellen naar klasgenootjes en onze vervang-mentor, want onze echte mentor "had vandaag een vrije dag dus kwam ze niet". Dus moest een andere vrouw alles voor haar oplossen, wat ik verdorie niet uit kan staan. Zo. en dat was het.

gr. Emily

http://fabelachtig.mooiverhaal.net

4Ik baal omdat... Empty Re: Ik baal omdat... za jun 13, 2009 7:29 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

IK BAAL OMDAT IK:
Heel de week stomme examens heb onder tijdsdruk. Ik overmorgen al begin en heel mijn weekend nog moet oefenen.

De reis is geanulleert omdat de auto kapot is en we nu niet opreis gaan naar frankrijk!



Laatst aangepast door lotte op vr jul 03, 2009 1:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : hoef ik niet dubbel te posten!!)

5Ik baal omdat... Empty Re: Ik baal omdat... wo jul 22, 2009 6:35 pm

Gast


Gast

Ik baal omdat we vandaag heel uden hebben doorzocht naar een bureau enzo en niks hebben gevonden..

6Ik baal omdat... Empty Re: Ik baal omdat... vr jul 24, 2009 1:14 pm

GinnyWeasleyPotter

GinnyWeasleyPotter
Dreuzel
Dreuzel

Ik baal omdat ik twee nachtjes zonder mijn kat Domino moest doorbrengen. Hij was bij dierenarts.

7Ik baal omdat... Empty Re: Ik baal omdat... zo aug 02, 2009 12:00 am

Gast


Gast

Ik baal omdat kamp alweer overis, en de meeste mensen nu lang niet meer zie.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum