De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Anadria kruipt uit haar doodskist

+3
lortje905
Evanderia Protser
Anadria
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Anadria kruipt uit haar doodskist Empty Anadria kruipt uit haar doodskist do apr 16, 2009 1:58 pm

Anadria


Dreuzel
Dreuzel

Ik zal me dan ook maar eventjes voorstellen ^^ Ik ben Anadria, 18 jaartjes jong en ik woon in België. Mijn hobby's zijn drummen, lezen, schrijven en muziek luisteren.
Drummen doe ik al sinds ik 10 was en ik doe dat echt zo vreselijk graag. Ik speel ook in de plaatselijke harmonie, waar ik ook percussie moet doen. Dat is ook wel leuk, maar drummen zelf doe ik nog steeds het liefst.
Schrijven doe ik al van zolang ik kan schrijven. Ik schrijf vooral fantasy-verhalen omdat ik gewoon helemaal geobsedeerd ben door fantasy. Vooral voor vampiers heb ik een huge obsessie (die stilaan wat uit de hand begint te lopen XD). Dus ook lezen is bij mij vooral fantasy-verhalen. Liefst met zoveel mogelijk vampiers ^^ maar het hoeft niet. Ik heb ook veel fantasyboeken die ik geweldig vind waar geen vampiers in voorkomen
Qua muziek hou ik wel van veel verschillende soorten maar ik neig toch steeds weer het meest naar rock, punk, alternative, indie... die dingen. En ook de muziek van de groep Sigur Ros ben ik helemaal verslaafd aan. Maar die valt niet echt onder een genre te plaatsen, en ook niet te omschrijven. Je moet het gewoon luisteren en wteen te appreciëren om het goed te vinden.
Ik studeer Toegepaste Taalkunde Engels en Russisch in Antwerpen. Ik hoop daar over enkele jaartjes vertaler-tolk in te worden. Maar dat is nog ver weg, aangezien ik nog maar in m'n eerste jaar zit en de opleiding minstens 4 jaar duurt. (En alles ik alles kan doen wat ik wil doen is het 6 jaar in mijn geval XD).
Euhm... verder is het enige dat ik nog te vertellen heb, dat ik een Wiccan ben. That's it ^^

http://twilightfanclubbelgium.webs.com

2Anadria kruipt uit haar doodskist Empty Re: Anadria kruipt uit haar doodskist do apr 16, 2009 2:36 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

.
Ik zie dat je al sinds december 2008 lid ben, maarja... toen was de site nog niet écht 'wakker'! In ieder geval welkom de DB! Ik hoop dat je hier veel plezier zult beleven!
.

3Anadria kruipt uit haar doodskist Empty Re: Anadria kruipt uit haar doodskist do apr 16, 2009 5:09 pm

Anadria


Dreuzel
Dreuzel

Ja, ik ben er inderdaad al een tijdje, maar toen was er geloof ik nog geen voorsteltopic.. Dus heb ik nu maar even gebruik gemaakt ervan Wink

http://twilightfanclubbelgium.webs.com

4Anadria kruipt uit haar doodskist Empty Re: Anadria kruipt uit haar doodskist do apr 16, 2009 5:40 pm

lortje905

lortje905
Admin

Goed dat je jezelf dan hebt aangemeld. Een welkon is niet meer nodig, dus gewoon veel plezier.



Laatst aangepast door lortje905 op do apr 16, 2009 5:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt

https://debeukwilg.actieforum.com

5Anadria kruipt uit haar doodskist Empty Re: Anadria kruipt uit haar doodskist do apr 16, 2009 5:41 pm

Erik

Erik
Dreuzel
Dreuzel

Welkom en veel plezier.

6Anadria kruipt uit haar doodskist Empty Re: Anadria kruipt uit haar doodskist zo apr 19, 2009 6:57 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

welkom en hopelijk (kan ook niet anders Very Happy ) maak je veel plezier sunny

7Anadria kruipt uit haar doodskist Empty Re: Anadria kruipt uit haar doodskist za mei 16, 2009 9:46 pm

Ellen

Ellen
Dreuzel
Dreuzel

Hoi Anadria! Hé, jou ken ik ook nog van DUV! Wauw, ik ken veel mensen! Rolling Eyes
Veel plezier hier nog, wat wel zal lukken denk ik... sunny

gr. Emily

http://fabelachtig.mooiverhaal.net

8Anadria kruipt uit haar doodskist Empty Re: Anadria kruipt uit haar doodskist za mei 23, 2009 10:28 am

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Ik en me moeder zijn ook gek op vampiers, dus in plaats van een gewone welkom.
Een welkomsbeet en vermaak je. Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum