De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Mededelingen en vragen over de lessen!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Mededelingen en vragen over de lessen! Empty Mededelingen en vragen over de lessen! vr apr 24, 2009 3:28 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

.
@Leerling:
Hier kun je een melding/vraag plaatsen, als het voor alle docenten bestemd is.

@Professor:
Hier kunt u een mededeling plaatsen, als het voor alle leerlingen bestemd is.
.



Laatst aangepast door Evanderia Protser op vr apr 24, 2009 3:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

.
Geachte professoren,

Ik wil u allen vragen om de score/afdelingspunten per leerling ook te vermelden (achter de naam, onderaan elke les). Zodat iedereen kan zien hoeveel punten er gescoort zijn. Alvast bedankt!

Hoogachtend,
Evanderia Protser
Afdelingshoofd Griffoendor
.

Robert

Robert
Schoolhoofd

Beste leerlingen van verweer tegen de zwarte kunsten,

Ik ben bezig met de eerste uitdaging op het gebied van verweer tegen de zwarte kunsten,
Ik wil u vragen nog even geduld te hebben tot dat de uitdaging is gebouwd. Nadere uitleg volgt.

Hoogachtend:
Professor R. Davids, afdelingshoofd Ravenklauw

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Beste leerlingen,

Als iemand wil duelleren voor afdelingspunten, dan kan je het volgende adres toevoegen op je msn: duellerenmetprofessorroboraaffie@live.nl. Als je die hebt toegevoegd, dan kan je een pb sturen naar mij en dan spreken wij een tijd af wanneer we gaan duelleren. Je kan de spreuken gebruiken die je hebt geleerd.

Hoogachtend:
Professor R. Davids, afdelingshoofd Ravenklauw

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum