De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

het 'Wat heb je vandaag geleerd'-topic

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Wat voor wijsheden hebben leraren of andere mensheden jou vandaag bij gebracht? Of elders in de wereld...
Maakt niet uit wat je geleerd hebt het hoeft niet van school te komen.

Alles kun je plaatsen hier kun je je hersens verijken naar meer, en zelfs voor andere!!





Ik heb geleerd:
Dat kakkerlakken toch geen nuclaire explosie overleven, maar vuurvliegjes wel.
Hoe het zit met ''de hoofddoek''

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Ik heb geleerd:

Dat chicago ook wel de windy city genoemd wordt.

Gast


Gast

wel al wat langer geleden (geleerd van een rakkertje (lid vn j.nl) (7 jaar )
; dat een pak halfvolle melk ook vol kan zijn

xd

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Ik heb geleerd:

Dat ik veel te weinig drink dat was best goed alleen later krijg je er problemen mee en meer moet drinken dus.
Dat ik me voeten beter moet verzorgen daardoor kan ik dan ook beter lopen, zonder dat ik bepaalde dingen krijg.
Dat het leven niet altijd volgens plan loopt, wees gelukkig met wat je al hebt. (op zich wist ik het al)

Op corfu achter gekomen we hebben veel gezien, je zag veel maar er was zoveel meer en op verschillende tijden van de dag ook.
ik ben er achter gekomen dat het je nooit alles kan zien in je leven, als je wil reizen en landen/steden wil zien ook al wil je alles zien.
Zelfs niet van je eigen land misschien van een eiland maar dan nog niet. Dus ik ga gewoon ergens heen en zie de dingen die ik kan zien

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum