De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat doe jij met je boek?

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wat doe jij met je boek? Empty Wat doe jij met je boek? zo mei 24, 2009 3:57 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Het kan verschillen: lees jij bijvoorbeeld liever 's morgens, tussen de middag, tijdens een bezigheid als computeren, of ga er goed voor zitten?

Wanneer lees je?


Je kent het vast wel, naast je bed groeit een stapel met vanalles en nog wat: Info boeken, leesboeken, tijdschriften, etc... Maar wat doe jij wanneer je meerdere dingen wil lezen?
Werk jij de stapel van boven naar beneden af, lees je van alles een beetje? Kies je selectief wat je wilt lezen? Of leg je je boeken een tijdje weg?
En hoe vind je het om in meerdere verhalen tegelijk te zitten? Raak je dan niet verward? Vertel hier over je ervaringen!

Dus lees jij weleens meerdere boeken tegelijk?


Wat voor positie neem jij aan bij het lezen? Ga je zitten aan een tafel, of kruip je lekker in een stoel? Of misschien ga je wel op de bank of in bed liggen, of misschien zelfs in bad. Vertel maar!

Wat is je leespositie?

2Wat doe jij met je boek? Empty Re: Wat doe jij met je boek? zo mei 24, 2009 5:35 pm

Anadria


Dreuzel
Dreuzel

Wanneer lees ik? Gewoon altijd als ik wat tijd heb. Op de bus, voor het slapengaan, gewoon overdag .. het maakt niet uit ^^ als ik maar kan lezen Smile

Mijn leespositie? Goh, geen idee eigenlijk. Gewoon wat op dat moment comfortabel is Smile Zittend, liggend, hangend, staand ... het maakt me niet uit, als het maar lekker leest ^^

En lees ik meerdere boeken tegelijk? Ja, altijd Smile Ik ben altijd wel in een stuk of 10 boeken tegelijk bezig. Zo ben ik gewoon, slechts één boek lezen kan ik gewoon niet denk ik. Dat is te saai Smile Ik houd wel wat van afwisseling en dan lees ik gewoon het boek waar ik op de moment dat ik wil lezen zin in heb. Verward raken doe ik niet. Ik kan perfect 10 boeken aan het lezen zijn en toch perfect weten wat er in welk boek gebeurt. Dat is voor mij geen probleem. Misschien ook omdat ik altijd in zoveel boeken tegelijk bezig ben. Ik heb mezelf daardoor denk ik wel wat aangeleerd om het niet te gaan verwarren.

http://twilightfanclubbelgium.webs.com

3Wat doe jij met je boek? Empty Re: Wat doe jij met je boek? ma mei 25, 2009 4:02 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Dat ligt eraan eigenlijk, soms lees ik wel eens s,avonds voor ik ga slapen dat is best fijn, maar lees ook wel als ik lang moet reizen, dan heb je niks te doen dus overdag, het ligt er ook aan hoe lang ik lees, of het een spannend boek is of niet, want dat stop ik er wel even mee, omdat het verveelt.

Ik heb er niet zoveel last van heb wel eens of vaker een hele stapel strips/boeken liggen en die bewaar ik dan tot ik niks te doen heb of op reis ga, en anders pak ik gewoon iets om te lezen het hoeft niet van boven naar beneden te zijn, gewoon iets wat ik wil lezen op dat moment, en lees het ook wel eens door elkaar ook geen probleem.

Maakt niet zoveel uit in welke positie, maar meestal is het liggend op bed of gewoon lekker zitten op stoel of bank, ik kan zelfs lezen terwijl we rijden auto/bus en ook op zich lopend-alleen dan wel goed opletten.

4Wat doe jij met je boek? Empty Re: Wat doe jij met je boek? zo jul 19, 2009 9:56 pm

Gast


Gast

Ik lees meestal wanneer ik zin heb, maar het meest lees ik voordat ik naar bed toe ga , zo'n anderhalf uur.
het is altijd verschillend wat ik lees. of 'gewone boeken', informatieve boeken of tijdschriften, net waar ik dan zin in heb.
mij maakt het niet zoveel uit als ik 2 boeken door elkaar lees, ik raak dan niet in de war.
maar wel bijv. als ik harry potter 1 ga lezen en tegelijkertijd harry potter 7. niet echt een goede combinatie.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum