De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat is je favorite disney tekenfilm?

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wat is je favorite disney tekenfilm? Empty Wat is je favorite disney tekenfilm? zo mei 24, 2009 4:02 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

wat is jou favo disney tekenfilm en waarom?
en welke vond/vind je stom, zielig, leuk etc.. t gaat over de opgenoemde klassieke oude disney hieronder




M'n favo's
De leeuwenkoning
Peter Pan
Jungle Book
Winnie the pooh
Lady en de Vagebond
(Hercules)
Tarzan
Bambi
De kleine zeemeermin
Belle en het Beest
Aladdin

Dit zijn de mijne:
De leuke

Alice in Wonderland - Peter Pan - 101/2 Dalmatiers - Merlijn de Tovenaar - Jungle Book
Winnie the pooh - Frank en Frey - Hercules - Mulan - Tarzan - fantasia

Zielige:

De leeuwenkoning - Pocahontas - De Aristokatten - Dombo - Bambi - Pinokkio - Brother Bear
De Klokkenluider van de Notre Dame

De romantische

Sneeuwwitje en de zeven dwergen - Lady en de Vagebond - Robin Hood - Pocahontas
De kleine zeemeermin - Belle en het Beest - Aladdin


Niet gezien maar dat weet ik niet zeker, dus kan niet beslissen
Assepoester
Doornroosje


De villians/slechteriken zijn best goed neergezet bij de meeste disney films, en dan hun songs zijn erg goed.

Wat betreft de vervolgen van disney alsnog sommige hebben zelfs 3 of meer vervolgen bijv:
assepoester 3 delen, 3e deel in 2007 gemaakt.
de kleine zeemeermin 3 delen, het 3e deel komt dit jaar.
De klokkenluider 2 delen
Wist ik niet eens. en als je het mij vraagt afbreuk en uitmelken van een klassieker.

Vind dat ze sommige disney hadden ze gewoon moeten laten hoe ze zijn, vervolgen ervan zijn meestal niet zo'n goed idee al zijn er een paar bij die best goed zijn.
Heb ze nog niet van allemaal gezien, komt ook doordat ze nooit in de bios zijn geweest jammer genoeg of zoiets dat je niet weet dat ze er zijn.

Wat betreft die tekenstijl vind ik ook dat ze het de oude kleuren moeten laten, dat geeft het sfeer en is leuker geeft echt het gevoel van klassier weer. Wil ze allemaal zo maar denk dat ik dan aan de late kant ben.

Die nieuwe verfrissende kleuren zijn op zich mooi maar het past er niet echt bij vind ik.

Robert

Robert
Schoolhoofd

Donald Duck vind ik altijd grappig. Razz

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum