De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuwe HP-boeken

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Nieuwe HP-boeken Empty Nieuwe HP-boeken ma feb 22, 2010 3:12 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Wat vinden jullie er van als er een vervolg kwam. Dat Rowling dan verder gaan met Albus-Severus ofzo? Ik hoop wel dat er een vervolg komt. Dat lijkt me leuk, omdat ik alle boeken al vaak heb gelezen. Dus hoop ik dat er een vervolg komt. Wat vinden jullie?

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

2Nieuwe HP-boeken Empty Re: Nieuwe HP-boeken wo jun 16, 2010 12:10 am

CC


Dreuzel
Dreuzel

Nou, als het vervolg zo slecht wordt als deel 7 hoeft het voor mij niet... Razz Sowieso zijn er een hoop fanfictionschrijvers die veel betere vervolgen hebben bedacht dan Rowling waarschijnlijk ooit zou kunnen, dus voor mij hoeft het niet Smile.

3Nieuwe HP-boeken Empty Re: Nieuwe HP-boeken wo jun 16, 2010 6:09 pm

Thurifer

Thurifer
Dreuzel
Dreuzel

Ik hoop het niet. Die encyclopedie (die geloof ik al jaren geleden is aangekondigd) lijkt me nog wel een leuke extra, maar het moet ooit ophouden. Het hele Harry Potter concept zou dan zo worden uitgemolken en ik denk dat uiteindelijk zowel JK als het merendeel van de fans er genoeg van krijgen. Dus ik zeg nee, laat het lekker voor wat het is, het is leuk geweest.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum