De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Evanderia Protser = Noenie

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Evanderia Protser = Noenie Empty Evanderia Protser = Noenie za apr 11, 2009 9:25 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

Hoi!

Ik ben Evanderia Protser in de HP-wereld, maar in real-life wordt ik Noenie genoemd. Ik ben 'oud' Shocked, wel 29 winters al!
En werk op een leerlingenadministratie op een voorgezet onderwijs. Ik woon in regio Utrecht met mijn vriend, we hebben al 5 jaar een relatie en gaan (als alles goed gaat) volgende maand verhuizen!
Ik lees al jaren HP-verhalen die door amateurschrijvers gemaakt zijn en op verschillende site geplaatst zijn. In november heb ik me dan 'eindelijk' angemeldt bij 1 site (DUV) om mee te mogen schrijven in een groepsverhaal.
Nu heb ik al meerdere verhalen geschreven. 1 fanfiction is helemaal af en ik ben er nog met een bezig. Ik heb al iets van 15 one-shots gemaakt en ik ben op een site (TVD) in RPG -vorm aan het schrijven aan het levensverhaal van Evanderia Protser!
Naast schrijven heb ik nog heel veel hobby's: Dansen, vrienden, bordspellen, varen, puzzelboekjes, oppassen, etc.

Als je verder nog iets wil weten, dan hoor ik het graag!

2Evanderia Protser = Noenie Empty Re: Evanderia Protser = Noenie za apr 11, 2009 11:27 pm

lortje905

lortje905
Admin

Welkom op het forum. Ik hoop dat je hier veel plezier zult hebben.

https://debeukwilg.actieforum.com

3Evanderia Protser = Noenie Empty Re: Evanderia Protser = Noenie zo apr 12, 2009 10:42 am

Erik

Erik
Dreuzel
Dreuzel

Welkom en veel plezier.

4Evanderia Protser = Noenie Empty Re: Evanderia Protser = Noenie di apr 14, 2009 4:51 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

Bedankt voor de verwelkoming, Loraine & Erik! bounce

5Evanderia Protser = Noenie Empty Re: Evanderia Protser = Noenie za mei 16, 2009 9:24 pm

Ellen

Ellen
Dreuzel
Dreuzel

Deria! Noenie! Ik kom je echt veel te vaak tegen, al op zo'n... 2 andere fora?? Maar goed, welkom hier en nog veel plezier! Al zal dat wel lukken, toch? Ik hoop echt dat dit het DUV-vervolg-forum word, daar ziet het wel naar uit. Er zijn hier volgens mij al best veel ex-DUV-ers...

gr. Emily, TVD-er, ZA-addicted, DUV-misser en weer actief op DBW Razz

http://fabelachtig.mooiverhaal.net

6Evanderia Protser = Noenie Empty Re: Evanderia Protser = Noenie ma mei 18, 2009 9:47 am

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

Ach, zo weet je tenminste waar ik uithang! lol!

7Evanderia Protser = Noenie Empty Re: Evanderia Protser = Noenie za mei 23, 2009 10:32 am

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Haaaii jij ook hier.. Razz forum ziet er goed uit, welkom and i will have fun. Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum