De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Moderator aanmeldingen

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Moderator aanmeldingen Empty Moderator aanmeldingen za nov 29, 2008 4:22 pm

lortje905

lortje905
Admin

Welkom bij de moderator sollicitatietopic! Dus jij denkt dat je in staat bent om een eigen gedeelte van het forum in de gaten te houden, fouten te melden en mensen te alerten op hun fouten? Dan zit je hier goed! Ook kan het gebeuren dat wij mensen uitkiezen die volgens ons geschikt zijn voor moderator!

Je kunt namelijk hier een moderator worden door dit sollicitatieformulier in te vullen. Hierbij is het belangrijk dat je je antwoord duidelijk en goed motiveert, dat we weten dat je een serieuze kandidaat bent. Daarnaast is het vooral als mod belangrijk dat je de regels hebt doorgelezen want dit is verplicht.


Wat is je naam?
Hoe oud ben je?
Heb je ervaring?
Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen?
Ben je vaak online of zul je dat zijn?
Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse?
Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent)?
Hoe los jij een conflict op?
Waarom wil je moderator worden?



Vooral de laatste vraag is dus erg belangrijk. Het is belangrijk dat je zoveel mogelijk antwoorden motiveert, anders weten we alsnog te weinig van je houding!



Laatst aangepast door lortje905 op za apr 11, 2009 11:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt

https://debeukwilg.actieforum.com

2Moderator aanmeldingen Empty Re: Moderator aanmeldingen za apr 11, 2009 10:23 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

Wat is je naam?
In de HP-wereld Evanderia Protser en in real-life Noenie.

Hoe oud ben je?
29 winters jong.

Heb je ervaring?
Ja, ik beheer een eigen forum.

Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen?
Yep. Wink

Ben je vaak online of zul je dat zijn?
Ik ga er absoluut vanuit! Gezien ik op de andere 4 forums (waar ik tot nu toe lid was) ook elke dag online ben! 1 forum is op 31 december 2008 op non-actief gezet en 1 forum (DUV) gaat per 1 mei stoppen, dus dan ben ik nog maar op 2 forums actief i.p.v. 4.

Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse?
Ik ben in hart & ziel een Griff, dus de afdelingskamer lijkt me wel leuk!
Daarnaast zijn Het Rollenspel en Het Kasteel van Zweinstein de 2 waar mijn intresses liggen.

Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent)?
Tuurlijk, daar is het meldtknopje voor toch? Wink

Hoe los jij een conflict op?
Door met de betreffende leden in PB's te praten. En als 1 van de 2 onredelijk is (schelden, etc.) dan zou ik die waarschuwen en (evt.) straffen.

Waarom wil je moderator worden?
Om jou te helpen Wink



Laatst aangepast door Evanderia Protser op za apr 11, 2009 11:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt

3Moderator aanmeldingen Empty Re: Moderator aanmeldingen za apr 11, 2009 11:45 pm

lortje905

lortje905
Admin

Goed. Je bent moderator van Griffoendors afdelingskamer, Het Kasteel en Het Rollenspel. Veel succes.

Bedankt voor de tip over het tikfoutje.

https://debeukwilg.actieforum.com

4Moderator aanmeldingen Empty Re: Moderator aanmeldingen zo apr 12, 2009 7:49 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Wat is je naam? Echte wereld robert, hier Roboraaffie
Hoe oud ben je? 12
Heb je ervaring? Ja
Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen? Ja
Ben je vaak online of zul je dat zijn? Ja, ik ben nu al heel vaak online
Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse? Leerlingenkamer Ravenklauw
Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent) ja
Hoe los jij een conflict op? uitpraten
Waarom wil je moderator worden? om te helpen

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

5Moderator aanmeldingen Empty Re: Moderator aanmeldingen zo apr 12, 2009 9:15 pm

lortje905

lortje905
Admin

Oké, je wordt moderator van de Leerlingenkamer van Ravenklauw.

https://debeukwilg.actieforum.com

6Moderator aanmeldingen Empty Re: Moderator aanmeldingen zo apr 19, 2009 9:25 pm

Megan

Megan
Afdelingshoofd Zwadderich

Wat is je naam?
Megan de Leeuw

Hoe oud ben je?
over 6 weekjes ( Exclamation ) 13 Wink

Heb je ervaring?
Ik heb, samen met Noenie, een eigen forum.

Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen?
Ja, zekers Wink

Ben je vaak online of zul je dat zijn?
Jep pig

Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse?)
Overal waar het nodig is Wink

Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent)?
Natuurlijk!

Hoe los jij een conflict op?
Eerst met ze praten, dan eventueel een waarschuwing geven, en als die gene zich dan nogsteeds niet gedraagd, straffen.

Waarom wil je moderator worden?
Om jou hulp aan te bieden Wink

7Moderator aanmeldingen Empty Re: Moderator aanmeldingen zo apr 19, 2009 10:34 pm

lortje905

lortje905
Admin

Je wordt dan wel moderator bij creativiteit.

https://debeukwilg.actieforum.com

8Moderator aanmeldingen Empty Re: Moderator aanmeldingen do mei 07, 2009 6:41 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Wat is je naam? Echte wereld robert, hier Roboraaffie
Hoe oud ben je? 12
Heb je ervaring? Ja
Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen? Ja
Ben je vaak online of zul je dat zijn? Ja, ik ben nu al heel vaak online
Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse? Hobbies
Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent) ja
Hoe los jij een conflict op? uitpraten
Waarom wil je moderator worden? om nog meer te helpen

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

9Moderator aanmeldingen Empty Re: Moderator aanmeldingen za jun 27, 2009 9:34 pm

Slytherin_girl


Dreuzel
Dreuzel

Ik weet niet dat jullie er nog een nodig hebben:P
maar bij deze:

Wat is je naam Hier Slytherin_Girl echte wereld Rinske maar ik word liever Charmeya genoemd;)
Hoe oud ben je? 14 jaar jong.
Heb je ervaring? Ja ik heb zelf ook forum waar ik zelf admin van ben;)
Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen? Ja;)
Ben je vaak online of zul je dat zijn? Ja, als ik op de computer zit kan ik hier heel lang op zitten:)
echt supper lang als ik niks te doen heb, dus ik kom elke dag heel veel uren maar natuurlijk kan het zijn
dat ik een keer laat online kom of even of de hele dag niet;)
Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse? Maakt mij niet zoveel uit alles is goed
Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent)? Natuurlijk;)
Hoe los jij een conflict op? Natuurlijk om rustig te blijven en met diegenen te praten,Wink
Waarom wil je moderator worden? Ik wil natuurlijk jullie helpen;)

xx

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Leerkrachten aanmeldingen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum