De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[RPG] De Grote Zaal

+6
Evanderia Protser
Megan
Robert
HPAngel
Ellen
lortje905
10 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1[RPG] De Grote Zaal Empty [RPG] De Grote Zaal za dec 06, 2008 3:52 pm

lortje905

lortje905
Admin

Kom hier samen met de andere afdelingen om een hapje te eten, de laatste nieuwtjes uit te wisselen of om gewoon onder het genot van een drankje gezellig met je vrienden te praten.

https://debeukwilg.actieforum.com

2[RPG] De Grote Zaal Empty [RPG] De Grote Zaal di feb 17, 2009 10:22 pm

Ellen

Ellen
Dreuzel
Dreuzel

Ellen kwam de Grote Zaal binnenwandelen. Ze was moe van haar uitstapje naar Zweinsveld. Ze ging aan de tafel zitten om te lunchen.

http://fabelachtig.mooiverhaal.net

3[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal di feb 17, 2009 11:32 pm

HPAngel

HPAngel
Dreuzel
Dreuzel

Sandra kwam de grote zaal binnen en ging naast Ellen zitten. "Hoi." Ze pakte wat drinken en een koekje. "Ken je me nog, van vanmorgen bij Zacharinus." Sandra dronk haar glas helemaal leeg en schonk nog wat in. "Ik kon mijn naam niet meer zeggen." Ze keek naar Ellen, die knikte. "Mijn naam is Sandra, aangenaam."

4[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal wo feb 18, 2009 6:11 pm

Ellen

Ellen
Dreuzel
Dreuzel

"Hoi Sandra," zei Ellen tegen het meisje. "Leuk dat je ook in Ravenklauw zit. Ik ben net gesorteerd. Wat vind jij het beste snoep van Zacharinus?" vroeg ze aan Sandra. "Ik heb nog niet zoveel geproefd, maar ik vind de chocola heel lekker." zei Ellen, terwijl ze wat gebakken aardappeltjes, kipstukjes en sla op haar bord schepte en een broodje pakte uit de schaal.

http://fabelachtig.mooiverhaal.net

5[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal wo apr 15, 2009 5:24 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Roboraaffie kwam ook net binnen en ging aan de tafel van Ravenklauw zitten en pakte een kippenboutje. Het was heerlijk om weer op zweinstein te zijn.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

6[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal wo apr 15, 2009 5:33 pm

Megan

Megan
Afdelingshoofd Zwadderich

Ook Megan komt de zaal binnen. Ze gaat eenzaam aan de tafel van Zwadderich zitten, waar op dit moment nog niemand is, net zoals in de slaapzaal, tijdens de lessen en nog veel meer.

7[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal wo apr 15, 2009 6:19 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

Evanderia loopt de grote zaal binnen en ziet een groepje aan de Griffoendortafel zitten, maar als ze naar de Zwadtafel kijkt ziet ze alleen Megan zitten. Ze kent Megan nog van de trein en loopt naar haar toe.
"Hoi Megan," begint ze, terwijl ze naast de tafel blijft staan. "Helemaal alleen?"

8[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal wo apr 15, 2009 8:59 pm

lortje905

lortje905
Admin

Loraine kwam ook binnen en zag dat er al wat leerlingen zaten. Omdat Loraine niet bij een afdeling hoorde ging ze naast Megan zitten. "Hoi, alles goed?" Ze pakte een glas pompoensap en dronk eruit. "Gaat alles goed op school, hebben jullie het naar je zin?"

https://debeukwilg.actieforum.com

9[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal wo apr 15, 2009 10:49 pm

Megan

Megan
Afdelingshoofd Zwadderich

Megan hoort Evanderia, en zegt dat ze haar nog wel kent. Na even te hebben gekletst ziet ze opeens Loraine binnen komen. "Met mij gaat alles goed!" antwoord ze, als die een vraag stelt.

10[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal wo apr 15, 2009 11:21 pm

lortje905

lortje905
Admin

"Mooi, dat is goed om te horen." Ze drinkt het laatste beetje uit haar glas en zet het weer neer. "Ik moet nog een hoop regelen, dus als julli emij willen excuseren." Ze stond op en liep weg. Even later kwam ze weer terug gerend. "Ik was mijn tas vergeten." Ze pakt haar tas en loopt nu opnieuw weg.

https://debeukwilg.actieforum.com

11[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal do apr 16, 2009 9:54 am

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

.
Evanderia zegt nog 'Doei', maar Loraine is al weg. Ze draait terug naar Megan en zie de tas van Loraine liggen, maar voor ze hem kan oppakken staat Loraine alweer achter haar.
"Ik was mijn tas vergeten," hoort ze haar zeggen. Ze pakt haar tas en loopt opnieuw weg.
"Ben ik vandaag zo traag óf is zij hyper?" vraagt ze glimlachend aan Megan.
.

12[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal do apr 16, 2009 5:42 pm

Erik

Erik
Dreuzel
Dreuzel

Erik komt de grote zaal binnen. Maar net voordat hij zijn voet in de grote zaal zet komt Loraine langs gerend. Hij loopt naar Evanderia en megan en vraagt. "Wat is er met haar aan de hand?" "Waar moet ze zo snel naartoe?" Hij blijft staan en wacht op antwoord.

13[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal do apr 16, 2009 6:26 pm

Megan

Megan
Afdelingshoofd Zwadderich

"Geen idee..." andwoort ze tegen Evanderia, en pakt nog een ponpoentaartje. "Het is wel erg leeg hier... We moeten meer leerlingen gaan aannemen...(Promoten!!)" Dan hoort ze Erik. "Tja... Waar ze heen gaat? Wie zal het zeggen..."

14[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal zo apr 19, 2009 6:35 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Lotte stapt de grote zaal binnen en ziet een groepje staan. Aarzelend loopt ze er naar toe. Hoi, zegt ze tegen hen.

15[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal zo apr 19, 2009 9:27 pm

Megan

Megan
Afdelingshoofd Zwadderich

Megan, die inmiddels haar buikje rond heeft gegeten, staat op, zegt haar buurvrouw gedag, en loopt de Grote Zaal weer uit.

16[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal zo apr 19, 2009 10:37 pm

lortje905

lortje905
Admin

Loraine komt weer binnen en ziet Erik, lotte en evanderia staan. Ze loopt op het groepje af en zegt hoi. "Hoi lotte, alles goed?" Ze loopt een stukje verder naar Erik en geeft hem een envelop. "Pas openmaken als ik weg ben." Nadat lotte antwoord heeft gegeven geeft ze Erik een zoen op z'n wang en loopt weer weg. "Vanavond om 8 uur, niet vergeten hè", roept ze Erik nog na.

https://debeukwilg.actieforum.com

17[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal ma apr 20, 2009 1:55 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

.
Evanderia had Loraine zien aankomen en hoorde dat ze Lotte beleefd groeten, daar liep ze door naar Erik en gaf hem een envelop. Wat zou daar in zitten? Vlak daarna liep Loraine weer weg en riep over haar schouder: "Vanavond om 8 uur, niet vergeten hè!"

Evanderia kon er niet lang over nadenken, want Lotte begon te praten en ze wilde niet onbeleefd overkomen. 'Ik loop straks wel even naar loraine toe om te vragen waar dat over ging.'
.

18[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal ma apr 27, 2009 6:42 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Lotte keek niet begrijpend naar Erik. Wat zou daar in zitten en van waar die kus? Ze zag Evanderia ook niet begrijnd kijken. "Euhm," zei Lotte aarzelend tegen Erik. "Waar moet je wel zijn vanavond om acht uur," vroeg Lotte. Ze keek afwachtend naar Erik.

19[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal ma apr 27, 2009 8:11 pm

Erik

Erik
Dreuzel
Dreuzel

Erik keek nog naar de deur waar Loraine net was door gegaan. Lotte vroeg iets en hij schrok op. "Wat, oh, de brief." Hij keek nog even naar de deur en aarzelde een seconde. Toen besloot hij om het toch maar te vertellen. "Loraine en ik gaan elke zaterdagavond om 8 uur naar Zweinsveld." Hij pakte de brief nog steviger vast en aarzelde om die open te maken. "Het mag eigenlijk niet, maar dan hebben we meer rust." Hij besloot om de brief toch open te maken en scheurde de bovenkant eraf. "Hmm... morgen... naar opa toe... kan niet..."Zei hij zachtjes in zichzelf. "Ik moet nu gaan, als jullie de brief nog willen lezen." Na dat gezegd te hebben, gaf hij de brief aan Evanderia en liep ook weg.

20[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal di apr 28, 2009 12:56 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Lotte keek nieuwgierig naar de brief in evanderia's handen. "Lees voor," zei ze op een smeekerige toon. "Ik ben namelijk heel nieuwsgierig,"zei Lotte.

21[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal zo mei 23, 2010 9:17 pm

cutecarola

cutecarola
Dreuzel
Dreuzel

Carola loopt de grote zaal in. Ze ziet een groep bij elkaar staan. Even aarzelt ze, maar gaat dan aan de tafel van Griffoendor zitten. Ze heeft vandaag nog niet veel op dus gaat ze eerst maar eens wat eten.

22[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal zo mei 23, 2010 9:24 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Het was pas een tijdje geleden sinds Robert weer aan de tafel van Ravenklauw zat, dus Robert liep naar de Grote Zaal en ging zitten.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

23[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal zo mei 23, 2010 9:28 pm

cutecarola

cutecarola
Dreuzel
Dreuzel

Carola ziet dat er een jongen aan de tafels van Ravenklauw gaat zitten. Ze schept nog wat op en eet rustig verder. Af en toe kijkt ze de grote zaal nog rond of er andere dingen gebeuren.

24[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal wo jun 02, 2010 9:09 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Lotte ziet dat het meisje dat net binnenkwam naast haar ging zitten. "Hoi," zegt ze,"ik ben Lotte". "En jij?"

25[RPG] De Grote Zaal Empty Re: [RPG] De Grote Zaal wo jun 02, 2010 9:51 pm

lortje905

lortje905
Admin

Loraine kwam de grote zaal weer binnen en zag dat er een groepje stond. Een van hen had de brief in handen. Ze ging achter hen staan en zei: "Iets interessants?" De mensen keken gescchrokken om. "Let niet op mij, ik ken de inhoud toch al." Loraine liep naar Robert en ging naast hem zitten. "Hoi, alles goed?" Ze nam en stukje van het brood dat voor haar lag en at het op.

https://debeukwilg.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum