De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De viavia van Gunny is aanbeland

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1De viavia van Gunny is aanbeland Empty De viavia van Gunny is aanbeland ma jul 06, 2009 11:32 am

Gunny

Gunny
Dreuzel
Dreuzel

Hoi. Ik ben in het echt Robert. en hier Gunny. De echte NCIS-fans weten vast wel wat dat betekend. Ik woon in Uithuizen, dat licht in groningen. Ik heb bruine ogen, blanke huidskleur, zwart haar. Ik ben 1m.76 en ik ben 13 jaar. Ik hou van de Harry Potter boeken, films, en spelletjes. Ik heb van spel 4t/m6 de demo en van de rest de volledige versie. Ook vind ik Ncis, csi, en dergelijke erg leuk. Ook vind ik Pirates of the Carribean erg leuk. Ook de RPG interesseert me wel wat. Bij muziek hou ik een beetje van Hardcore, trance, en rock. Dat was het zo'n beetje. Nog vragen?



Laatst aangepast door Gunny op di jul 07, 2009 12:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt

2De viavia van Gunny is aanbeland Empty Re: De viavia van Gunny is aanbeland ma jul 06, 2009 11:36 am

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

Hier geen vragen meer, je hebt veel verteld! Wink Ik heet je welkom op de BW en wens je veel plezier op het forum!

3De viavia van Gunny is aanbeland Empty Re: De viavia van Gunny is aanbeland ma jul 06, 2009 11:37 am

Gunny

Gunny
Dreuzel
Dreuzel

Bedankt. Het lijkt me een leuk forum, dus ik denk dat ik het wel naar m'n zin zal hebben.

4De viavia van Gunny is aanbeland Empty Re: De viavia van Gunny is aanbeland ma jul 06, 2009 1:35 pm

lortje905

lortje905
Admin

Welkom op de BW en heel veel plezier.

https://debeukwilg.actieforum.com

5De viavia van Gunny is aanbeland Empty Re: De viavia van Gunny is aanbeland ma jul 06, 2009 1:57 pm

Gast


Gast

welkom,

veel plezier!

6De viavia van Gunny is aanbeland Empty Re: De viavia van Gunny is aanbeland ma jul 06, 2009 4:47 pm

Slytherin_girl


Dreuzel
Dreuzel

Welkom
en heel veel plezier hier!Smile

7De viavia van Gunny is aanbeland Empty Re: De viavia van Gunny is aanbeland di jul 07, 2009 7:00 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Welkom,
en ook super veel plezier hier!!
-xxx-
lotte

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum