De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Zwerkballessen

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Zwerkballessen Empty Zwerkballessen di apr 14, 2009 9:38 pm

Megan

Megan
Afdelingshoofd Zwadderich

Dit zijn de lessen Zwerkbal, gegeven door mij. Om punten te verdienen moet je huiswerk maken, en dat dan naar mij toe sturen.

Veel succes!

2Zwerkballessen Empty Re: Zwerkballessen di apr 14, 2009 9:54 pm

Megan

Megan
Afdelingshoofd Zwadderich

De eerste les.

Goedemiddag klas. Ik ben jullie lerares Zwerkbal de komende jaren. Ik ben Professor de Leeuw.

Maar genoeg over mijzelf, we beginnen met het Zwerkbal. Zoals jullie zien zitten we eerst in een lokaal, terwijl we Zwerkbal buiten spelen. Iemand een idee waarom we nu hier zitten, en niet buiten zijn? Niemand? Nou, we gaan eerst de basisstof van het Zwerkballen leren, dan pas gaan we leren.

Nou eerst beginnen we met jullie voorkennis over de bezem. Het zijn makkelijke vragen, en ze tellen niet zwaar mee.

1. Wat is Zwerkbal? 2p
2. Met hoeveel ballen word het gespeeld? 3p
3. Hoe heten die ballen? 5p
4. Noem de Bulgaarse Zoeker. 2p
5. Wat was de voorganger van de Gouden Snaai? 5p

Dat was het. Volgende keer gaan we verder. Veel succes!

3Zwerkballessen Empty Re: Zwerkballessen wo mei 13, 2009 5:33 pm

Megan

Megan
Afdelingshoofd Zwadderich

"Hallo allemaal, en welkom bij weer een nieuwe les!

Vandaag beginnen we echt aan onze lessen.
Als eerste gaan we leren hoe de bezem in elkaar zit."
Megan, die achter haar tafel zit staat nu op, en laat de poster die boven het bord hing naar beneden vallen.
Zwerkballessen Bezem