De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Roboraaffie's one shots

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Roboraaffie's one shots Empty Roboraaffie's one shots za mei 02, 2009 4:18 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Smalhart dooddoener

In het sombere huisje op grimbroudplein 12 kwam plotseling een man aanlopen. Die man was Gladianus Smalhart. Hij was gewapend met een toverstaf en hij had een masker op. ''Harry, er komt iemand aan. Een dooddoener!'', riep Hermelien tegen Harry. ''Sodeknetter!, weet je wie dat is?'', zei Ron? ''Nee... Wacht.... Ja, dat is Smalhart!'', zei Harry. ''Smalhart. Dooddoener!?'', riep ron. Smalhart kwam boos de kamer in stormen. ''Jullie zullen boeten voor wat jullie mij aangedaan hebben!'', riep Smalhart boos. ''Wat!?'', zei Ron. ''Zul je zelf wel weten!, zei Smalhart, AVADA KEDAVRA!''. ''Snel, duiken'', piepte Hermelien, maar het was al te laat: Muil, de hond van hagrid, werd geraakt. ''Expelliarmus!'', klonk het van drie kanten. Smalhart werd ontwapend. De dementors kwamen en ze namen Smalhart mee. ''2e jaar'', zei Harry wijs. En ze wisten dat zijn geheugen was teruggekeerd.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

2Roboraaffie's one shots Empty Roboraaffie''s one shots- voetbal zo mei 24, 2009 10:02 am

Robert

Robert
Schoolhoofd

Hoofdstuk 1
De mail

Mark is een jongen van 9 jaar. Hij is net jarig geworden. Hij is helemaal gek van voetbal. Hij droomt ervan om in het jeugdteam van het Nederlands elftal te komen, maar er is steeds geen plek. Hij is al vaak gescout. Bij zijn team, Corenos, heeft hij al heel vaak naar de top 3 geholpen.

Hij liep naar zijn computer en deed hem aan. Na even wat gegeten te hebben, zag hij dat de computer was opgestart. Hij stond op en nam plaats. Hij klikte op zijn mail en zag dat er een van het Nederlands elftal bij was. Hij klikte die aan, en las:

Beste Mark,
wij hebben u zien spelen zoals wij nog nooit iemand zien doen.
Hierbij willen wij zeggen dat er ook een plaatsje vrij is in het Nederlands elftal, als aanvaller. Hierbij wil ik u vragen als u mee wil doen in het team van Oranje. Als u meedoet, stuur dan een mailtje terug. Dan krijgt u weer bericht van ons. Graag voor 31 mei inleveren.
Met de allervriendelijkste groeten:
Het team van oranje.

Mark had de brief uitgelezen. Hij was erg blij, en klikte op beantwoorden. Hij schreef een berichtje terug:

Beste jeugdelftal van Oranje,
Ik zou graag mee willen doen, dus ik zeg ja.
Ik ben ook erg blij dat mij dit word aangeboden.

Mark

‘Zo is hij wel goed’, zei Mark. Hij klikte op verzenden en de mail werd verstuurd. Hij las ook zijn andere mails: Voetbalnieuwsbrief, J. de Graaf (Wie zou dat zijn?), intrabel. Hij ging naar beneden. Na even ‘’goedemorgen’’ gezegd te hebben, ging hij zitten en vertelde over het nieuws. Zijn broer en ouders waren erg enthousiast. Hun zoon was een echte voetballer. Zijn vader was trainer. Mark hoorde boven een geluidje. Hij ging erheen en zag dat hij weer mail had:

Beste Mark,
Wij zijn er erg blij mee dat u deze functie in het team aanneemt.
Wilt u om zestienhonderd uur bij de bus in Den-Haag zijn?
Neem dan lijn 4.

Het team van Oranje

Mark grijnsde breed: Hij was zo erg blij. Helaas moest hij morgen weer naar school. Maar dertien Mei. Het was al laat, maar hij ging even trainen. Toen het negen uur was ging hij naar binnen. Daarna naar bed. Op weg naar boven dwaalden zijn gedachten af naar het team van oranje.

Hoofdstuk 2
De bus

Toen hij weer wakker was ging hij naar beneden.’Goedemorgen’, zeiden ze tegen elkaar. Het was alweer 9 dagen geleden dat hij die mail kreeg. Vandaag moest hij met de bus. Hij had buikpijn van de zenuwen. Hij kreeg geen hap door de keel. Toen hij zei dat hij genoeg had, gaf zijn moeder een treinkaartje. Hij ging met de trein naar Den-Haag. Daarna ging hij met de bus. Zijn ouders zwaaiden hem uit. Toen de trein in Den-Haag was ging hij met lijn vier. Wat was het hier groot. Als hij maar niet verdwaalde! Hij hoopte vurig dat dat niet zou gebeuren. Maar het was zo groot! Toen de bus was aangekomen viel zijn mond open van verbazing. Iemand deed hem weer dicht. Hij zag het team van Oranje! Ze gingen direct naar het stadion en liep naar een paar jongens toe.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» massam one-shots
» Evanderia's one-shots

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum