De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Waar komt je naam vandaan?

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Waar komt je naam vandaan? Empty Waar komt je naam vandaan? za mei 23, 2009 6:29 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

(titel moest ''je naam?'' zijn maar kan blijkbaar niet zo kort?)

Sommige mensen geloven dat je naam iets over je persoonlijkheid zegt, sommige mensen vinden van niet. Je hebt wel bijvoorbeeld een voorbeeld van een paard die Trouble heette en heel vervelend was, toen noemden ze het paard Jumper en was hij minder vervelend en kon hij ineens veel beter springen. :s Wat denken jullie wat betekent jouw naam?





Namen die zeggen wat over je persoonlijkheid nou weet het niet zeker aan de ene kant denk ik van niet, maar aan de andere kant kan het op zich waar zijn:
Ik ben een witte prins of prins vink, heb m,n moeder ook nog eens nagevraagd.
Brendan komt van een ierse monnik die vluchte in een leren boot tijdens de oorlog. of een prins maar das een ander verhaal.
Fynn van een reus die over water stapte.
Beide zijn een legende/verhaal van vroeger en heeft met ierland/schotland te maken en water van de zee. Maar dit zijn wat losse delen m,n moeder heeft het hele verhaal bij m,n fotoboek zitten.

Kan kloppen vind die muziek prachtig en hou van water, en dacht vroeger dat ik zo groot werd als een deur.

2Waar komt je naam vandaan? Empty Re: Waar komt je naam vandaan? za jun 13, 2009 12:58 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Ik heet Robert, dus:

Van http://www.starmanproductions.nl/namen/namenr2.html#Robrecht:

Robrecht, Bob, Rob, Robbercent, Robert, Robertus, Rupert, Ruprecht (Du.), Robin (Eng.), Roberta, Robertina, Rupertina, Robina (Eng.).

Afgeleid van het Germaanse 'rod', mt de betekenis 'roem', en 'brecht', met de betekenis 'stralend, schitterend'. De naam betekent dus; schitterend door roem.

Op 7 juni is er een feestdag ter ere van Robert van Arbrissel, een kluizenaar uit de 11de eeuw. Hij kreeg vele volgelingen voor wie hij een kloosters stichtte.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

3Waar komt je naam vandaan? Empty Re: Waar komt je naam vandaan? za jun 13, 2009 7:46 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Mijn naam komt van Charlotte en dat komt dan weer van ..... en dat van..... uiteindelijk komt het uit bij Karel en dat betekend: vrije. Lotte is ook een vis, die vis wordt Lotte of zeeduivel genoemd. Lotte verteld niets specifieks over mijn karakter. Samengevat: met de betekenis van mijn naam, heb je nog niet mijn karakter.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum