De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Debz komt ook hier maar even kijken

+4
lortje905
Samantha
Robert
Debz
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Debz komt ook hier maar even kijken Empty Debz komt ook hier maar even kijken ma jun 29, 2009 3:45 pm

Debz


Dreuzel
Dreuzel

Hallo mensjes,

Ik kreeg van Samantha de link naar dit forum dus meldde ik me even aan om te kijken wat het was. En aangezien ik bovenaan ben begonnen met lezen is dit het eerste board waar ik terecht ben gekomen en dus nog steeds niet weet wat het idee van dit forum is. Dus daar ga ik zo achter komen.
In ieder geval, ik ben dus Debz. Vaag kind, 15 lentes jong. Ik doe Havo, ga volgend jaar naar de vierde. En ik ben vaag geek Als iemand vragen heeft kan 'ie ze gewoon stellen hoor. Ik hou van vragen =D

Groetjes!

2Debz komt ook hier maar even kijken Empty Re: Debz komt ook hier maar even kijken ma jun 29, 2009 3:47 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Hoi Lina (Sorry, ik ben gewend Lina te zeggen),
leuk dat je ook lid bent geworden.
Veel plezier op het forum en ik wens je een fijn verblijf.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

3Debz komt ook hier maar even kijken Empty Re: Debz komt ook hier maar even kijken ma jun 29, 2009 3:49 pm

Samantha

Samantha
Dreuzel
Dreuzel

Welkom Debz. queen

Ik heb een vraagje: In welke afdeling wíl je komen? Ik kan je Ravenklauw aanraden, want dat is gewoon een top afdeling. bounce
En je bent inderdaad een vaag kind, maar dat is algemeen bekend. Geen zorgen, ik ben ook vaag dus je bent niet de enige. clown

Liefs, Samba-bal. (Ehm, yeah right? albino)

4Debz komt ook hier maar even kijken Empty Re: Debz komt ook hier maar even kijken ma jun 29, 2009 3:51 pm

Debz


Dreuzel
Dreuzel

Ravenklauw vind ik altijd wel een leuke afdeling. En het is weer eens wat anders dan Huffelpuf. Dus ik wil wel in Ravenklauw komen Razz Bedankt voor het warme welkom I love you

5Debz komt ook hier maar even kijken Empty Re: Debz komt ook hier maar even kijken ma jun 29, 2009 3:51 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Samantha schreef:Welkom Debz. queen

Ik heb een vraagje: In welke afdeling wíl je komen? Ik kan je Ravenklauw aanraden, want dat is gewoon een top afdeling. bounce
En je bent inderdaad een vaag kind, maar dat is algemeen bekend. Geen zorgen, ik ben ook vaag dus je bent niet de enige. clown

Liefs, Samba-bal. (Ehm, yeah right? albino)

Ik ben ook een beetje vaag, maar Samantha heeft gelijk: Ravenklauw is een top-afdeling.
Loghisch, ik ben afdelingshoofd Cool ... Grapje hoor, maar Ravenklauw is echt super.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

6Debz komt ook hier maar even kijken Empty Re: Debz komt ook hier maar even kijken ma jun 29, 2009 4:19 pm

lortje905

lortje905
Admin

Welkom Debz,

Heel veel plezier, en we zijn allemaal een beetje vaag.

https://debeukwilg.actieforum.com

7Debz komt ook hier maar even kijken Empty Re: Debz komt ook hier maar even kijken ma jun 29, 2009 4:28 pm

Gast


Gast

Hee:)


veel plezier op het forum!

8Debz komt ook hier maar even kijken Empty Re: Debz komt ook hier maar even kijken ma jun 29, 2009 4:49 pm

Megan

Megan
Afdelingshoofd Zwadderich

Heey!
O god... De vaagheid slaat toe lol! scratch
Welkom hiero!! Ik raad je Zwadderich aan Wink

9Debz komt ook hier maar even kijken Empty Re: Debz komt ook hier maar even kijken di jun 30, 2009 9:37 am

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

Hé Debz! cheers

Nou ik zou zeggen, doe de sorteerhoed op en we zullen zien waar je terecht komt Razz
In iedergeval veel plezier hierzo! lol!

10Debz komt ook hier maar even kijken Empty Re: Debz komt ook hier maar even kijken vr jul 03, 2009 1:01 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

veel plezier!! lol!

11Debz komt ook hier maar even kijken Empty Re: Debz komt ook hier maar even kijken vr jul 03, 2009 2:16 pm

Slytherin_girl


Dreuzel
Dreuzel

hoi
veel plezier hier:)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum