De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Jouw eerste computer

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Jouw eerste computer Empty Jouw eerste computer zo mei 24, 2009 8:10 am

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Ik denk dat de titel wel voor zich spreekt. Wink
-En wat voor spelletjes deed je er toen op?





Moet ik toch even nadenken alweer een tijdje terug.
Of we hadden er al een zolang als ik me kan herinneren, maar geloof dat we er een kregen rond de tijd dat ik ergens tussen de 5 á 8 jaar was.
Ik weet niet wat er allemaal in zat maar het was een simpel ding, en denk wel een windows 95. Maar wat ik echt niet weet ik of er al internet op zat, maar ik geloof het niet dat was jaren later.
We deden er wel heel wat jaren mee maar daarna wisselde we wel van computers. En zeker jaren erna echt veel problemen gekregen met computers er was altijd wel wat.
Geloof mijn volgorde is maar geen idee voor hoe lang:
windows 95
windows 98
Windows xp
Windows vista m'n lappie.


De spelletjes die ik me kan herinneren die ik er op deed waren dacht ik:
- Hocus Pocus
-Pajama Sam
-Freddi Fish
-jazz jackrabbit
-De leeuwenkoning
-Een van de eerste gta's londen of gta 2 ofzoiets, heb ze toch allemaal.
-Tomb raider:lara croft.
-Rayman - zoo lang voor gespaard gelijk al me geld op.
-Sims

Heb nu denk ik zeker 1 jaar m'n laptop wel wat probleempjes gehad, maar verder werkt ie uitstekend en snel.
Ervoor thuis nog beneden op de pc die met de jaren ontzettend sloooooommmm werd, en oh zo irritant veel problemen.
Dus ben blij met met lappie.

na een bepaalde tijd mocht je pas op internet, anders werd het te duur. Ik moest het altijd ook eerst vragen maar naarmate ik ouder werd steeds minder. vooral bij me pa ging t zo van:
Mag ik op internet
Kan ik erop/kan ik op i-net
Mag ik/kan ik
i-net
Vinger naar boven wijzen. Razz
Later ging ik er gewoon op, vaak was t ook stiekem.
Maar dat was ook al tegen de tijd dat ik er gewoon op kon, en niet zo duur meer werd of inbelverbinding.

2Jouw eerste computer Empty Re: Jouw eerste computer zo mei 24, 2009 9:53 am

Robert

Robert
Schoolhoofd

Mijn eerste pc was een Norrod, met 98. Ik had hem van myn opa gekregen, maar ik leer nog sneller toveren, dan dat hij snel was. Toen had ik xp, en nu windows Pliek (Kent iemand dat?).

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum