De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Opdrachtentopic voor One-shot

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Opdrachtentopic voor One-shot Empty Opdrachtentopic voor One-shot za apr 11, 2009 11:36 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

Hier mag je anderen ‘schrijfopdrachten’ geven. Het mag van alles zijn! Een persoon kan zich aanmelden met de vraag om een opdracht en dan kan een ander lid die persoon een opdrachtje geven.

Geef aan wat je wil schrijven:
- Slash = man/man óf vrouw/vrouw
- EK = eigen karakter (personage)

Ook mag je een bepaalde opdracht afwijzen wanneer je hem niet wilt of kan schrijven. Dan kan iemand je gewoon een andere opdracht geven. Hier zit wel de voorwaarde aan dat je het eerst wel probeert. Je kunt niet zomaar zeggen ‘dit kan/wil ik niet.’ Je moet het wel geprobeerd hebben.

Wanneer je klaar ben met het verhaal maak je er een topic voor aan. Gewoon met de titel ‘Je eigen naam’s one-shots’ en post het verhaal. Dan kopieër je de link van je verhaal en post je die in dit topic, zodat iedereen kan zien dat je de opdracht gedaan hebt! Dit kan als volgt: Ik heb mijn opdracht gepost. Het was Draco Malfidus/Hermelien Griffel. *link*

15+ dingen mogen niet in de one shot club, het moet toegankelijk zijn voor alle leeftijden. Wanneer er spoilers of slash in zitten is de schrijver verplicht om die voor het verhaal aan te kennen te geven. Dit kan als volgt: ‘Hoi, dit is mijn nieuwe opdracht. Het is een Lucius Malfidus/Severus Sneep’

Op die manier geef je dus aan dat het man/man is, maar het kan net zo goed vrouw/vrouw zijn. Wanneer er spoilers in zitten kun je het als volgt doen: Hoi, dit is mijn nieuwe opdracht van De One Shot Club. Het is Harry Potter/ Loena Leeflang, maar er zitten spoilers in! Wanneer je hp6 dus nog niet gelezen hebt, kun je deze beter overslaan.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze dan gerust!



Laatst aangepast door Evanderia Protser op za apr 11, 2009 11:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt

2Opdrachtentopic voor One-shot Empty Re: Opdrachtentopic voor One-shot za apr 11, 2009 11:39 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

En ik vraag meteen als eerste een opdracht aan iemand! Ik wil graag twee HP-personages hebben, maar geen slash!

3Opdrachtentopic voor One-shot Empty Re: Opdrachtentopic voor One-shot zo apr 12, 2009 10:55 am

Erik

Erik
Dreuzel
Dreuzel

Je kunt Loena/Draco doen.

4Opdrachtentopic voor One-shot Empty Re: Opdrachtentopic voor One-shot zo apr 12, 2009 7:25 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

.
Erik, ik heb hem af: Ik moet, maar wil niet!

Ik hoop dat je hem leuk vindt?
.
.

5Opdrachtentopic voor One-shot Empty Re: Opdrachtentopic voor One-shot do mei 28, 2009 4:30 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

.
Heeft iemand nog een leuke opdracht voor mij???
.

6Opdrachtentopic voor One-shot Empty Re: Opdrachtentopic voor One-shot do mei 28, 2009 5:08 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Euhhh. Hagrid/voldemort?

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

7Opdrachtentopic voor One-shot Empty Re: Opdrachtentopic voor One-shot zo okt 11, 2009 8:46 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Sorry voor dubbelpost, maar anders valt het niet op. Heeft er nog iemand een leuke opdracht voor mij? Als je wilt ook graag een minimum aantal woorden erbij.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

8Opdrachtentopic voor One-shot Empty Re: Opdrachtentopic voor One-shot vr okt 30, 2009 5:55 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

.
De opdracht die je aan mij gaf, alleen dan net ff iets anders!

Voldemort 'sterft' in huize Potters, vlak daarna komt Hagrid om de kleine Harry onder het puin vandaan te halen (ja, wie kent de geschiedenis niet Razz ). Nu is jouw opdracht: Laat Voldemorts geest nog aanwezig zijn op het moment dat Hagrid daar is. Minimaal 600 woorden.

.

9Opdrachtentopic voor One-shot Empty Re: Opdrachtentopic voor One-shot vr mei 28, 2010 7:46 pm

Megan

Megan
Afdelingshoofd Zwadderich

Mag ik er ook een?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum