De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[RPG] Zweinsveld

+3
HPAngel
Ellen
lortje905
7 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26[RPG] Zweinsveld - Pagina 2 Empty Re: [RPG] Zweinsveld zo feb 28, 2010 6:37 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

"Ik ga terug naar school", zegt Lotte. "Gaat er iemand mee, dan hoef ik niet helemaal alleen naar zweinstein?", zucht Lotte. Ze staat op en wacht tot er iemand antwoordt terwijl ze haar jas om doet.

27[RPG] Zweinsveld - Pagina 2 Empty Re: [RPG] Zweinsveld zo feb 28, 2010 8:54 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

"Ik ga wel mee. Dan hoef ik niet alleen te lopen," zegt Robert. Hij trekt zijn jas aan en neemt afscheid van de anderen.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

28[RPG] Zweinsveld - Pagina 2 Empty Re: [RPG] Zweinsveld ma maa 01, 2010 9:20 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Lotte wandelt naar buiten en wacht op Robert. Ze passeren aan zonko's fopmagazijn en Lotte blijft staan. "Zullen we nog even naar binnen gaan," vraagt ze aan Robert en ze kijkt naar binnen in de snoepwinkel.

29[RPG] Zweinsveld - Pagina 2 Empty Re: [RPG] Zweinsveld zo maa 14, 2010 4:09 pm

lortje905

lortje905
Admin

Nadat Loraine gedag had gezegd tegen Lotte en Robert, zag ze dat Lotte haar sjaal had laten liggen. Ze pakte de sjaal en rende naar buiten. Daar zag ze Lotte en Robert voor Zonko's Fopmagazijn staan en liep naar hen toe. "Hoi, je was je sjaal vergeten, dus ik dacht ik geef h..." Op dat moment zag ze een jongen die heel veel op Erik leek. Ze had Erik al een hele week niet mee gezien, sinds Erik het had uitgemaakt op het gala.

https://debeukwilg.actieforum.com

30[RPG] Zweinsveld - Pagina 2 Empty Re: [RPG] Zweinsveld di maa 16, 2010 9:43 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

"Wat is er", vraagt Lotte aan Loraine? Ze kijkt haar vragend aan. "Voel je je wel goed", vraagt ze aarzelend. Ze neemt haar sjaal en kijkt naar Loraine.

31[RPG] Zweinsveld - Pagina 2 Empty Re: [RPG] Zweinsveld di maa 16, 2010 11:32 pm

lortje905

lortje905
Admin

"Ja, het gaat wel." Loraine deed haar jas iets verder dicht. "Ik dacht even dat ik Erik zag, maar het is niets." Ze pakte haar mobiel uit haar tas en smste melissa. "Ik heb zo met Melissa afgesproken, ze komt me zo ophalen." Loraine keek op haar schermpje en zag dat Melissa haar had teruggesmst. "Nog veel plezier, ik zie jullie nog wel een keer."

https://debeukwilg.actieforum.com

32[RPG] Zweinsveld - Pagina 2 Empty Re: [RPG] Zweinsveld zo apr 11, 2010 5:02 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Lotte begrijpt er niets van. Ze dacht even na en liep dan achter Loraine. "Hé, wacht eens", riep ze. Loraine vertraagde wat en Lotte liep snel naar haar toe. "Ik snap het niet meer," zei ze. "Wat is er nu gebeurd tussen jou en Erik?" Ze keek Loraine vragend aan.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum