De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Welke film heb je het laatst gezien.

+4
lotte
Anadria
Robert
Harry twain
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Welke film heb je het laatst gezien. Empty Welke film heb je het laatst gezien. za mei 23, 2009 5:41 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Hier kun je zeggen welke film je het laatst hebt gezien, op TV of in de bios, en vertel wat je ervan vond. Om een beetje te weten te komen welke films zoal gekeken worden en om op ideeen te komen.

-Als je een bios film gedownload hebt of gelijk gezien hebt, dan graag met spoilers aangeven, wit maken of verkleinen. Dat is ook leuker voor een ander.





Bios
Angel & demons:the bernini mystery
De film was net zo goed als z'n voorganger ''the da vinci code'', je weet nu ook wat meer over de alluminatie uit die film.
Al gebeurde er wel meer in de vorige film, of deden meer en opvallend was wel bij beide: Ze komen uit waar ze waren gestart!!
Heel erg spannend en erg dramatisch gemaakt wel, en erg goeie twist van wie wie nou is naar het einde toe.
Wie zegt dat de kerk heilig/goed is, ze hebben zelf ook bloed aan hun handen. Maar goed zeggen het zelf ook, we zijn niet perfect en maar mensen.

Robert

Robert
Schoolhoofd

Ik heb voor het laatst HP4 gezien.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

Anadria


Dreuzel
Dreuzel

Ik heb gisteren in de bioscoop Angels & Demons gezien, een erg goede film ^^ Nu ga ik binnenkort het boek nog eens lezen, want ik was dus heel het verhaal vergeten behalve de echte basis XD ik realiseerde me tijdens het kijken dat ik zelfs niet eens meer weet wat het einde in het boek is en zo ^^ Dus nu ga ik dat nog eens lezen Smile

En toen ik thuiskwam heb ik nog eens stukje van The Lion King I gezien want m'n moeder was die aan het kijken ^^

http://twilightfanclubbelgium.webs.com

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Transformers: Revenge of the Fallen...
OMG!! Surprised Surprised Ik heb er gewoon geen woorden voor, en het is zeker beter dan deel 1. Surprised Hierbij staat die nieuwe terminator in de schaduw!! voor beter uitleg van woorden.
Het is een en al heftigheid!! Surprised Cool actie/schieten/ontploffingen de hele film lang .(je vraagt je af is het echt zo dat we terkort hebben aan olie, en zou het hier door komen).
Super-bad-kick-ass-super-mega en big-robots. Surprised Cool overlopers en ancient robots, die echt grappig zijn.
Je krijgt er een stoot adrenaline van, en je zit helemaal in de film.

Ik kan niet wachten tot de volgende komt... maar of die deze kan overtreffen.

Gast


Gast

Harry Potter en de vuurbeker.

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Harry potter5

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Bios.
Ice age 3
Deze moet je zien zeker een aanrader, gewoon nog beter en hilarischer dan de vorige.
Scrat de eekhoorn is echt geweldig, hilarisch en romantisch dezelfde tijd met echt leuke muziek. Very Happy
De dino's zijn geweldig, er kloppen een aantal dingen niet maar het is zo leuk dat dat gewoon niet boeit.
Het lijkt mij meer naar de kant van een familie film te gaan, (dat is het al weet het) waar niks gebeurt. Maar bij deze film maakt dat weinig uit, de vele humor maakt het goed.

Gast


Gast

DINSDAG NAAR HARRY POTTER AND THE HALFBLOOD PRINCE MET LORAINE!

lortje905

lortje905
Admin

linda.v95 schreef:DINSDAG NAAR HARRY POTTER AND THE HALFBLOOD PRINCE MET LORAINE!

JA!!! Heb er kei veel zin in!!! Veel mensen zeggen dat het een goede, grappige, spannende en romantische film is, dus kan niet wachten.

https://debeukwilg.actieforum.com

10Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. ma jul 20, 2009 12:26 pm

Erik

Erik
Dreuzel
Dreuzel

Harry Potter and the half-blood prince, plaats wel ergens anders mijn spoiler. Het was in iedergeval een super leuke film!!

11Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. za jul 25, 2009 9:55 am

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

HP6

Ben gisteren nog een keer geweest zonder het boek in gedachten.
Het is gewoon een prachtfilm. Je ziet bij de 2e keer meer details en let je op andere dingen.

12Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. za jul 25, 2009 9:19 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

hp 6 ik ben net geweest.

13Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. ma aug 03, 2009 12:05 am

lortje905

lortje905
Admin

Robin Hood Prince of the thieves: Met Alan Rickman en Kevin Costner als Robin. Alan steelt echt de show als sherif. Hij is geweldig in deze film.

https://debeukwilg.actieforum.com

14Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. ma aug 17, 2009 4:44 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Bios.

G-force
Een hele leuk film en een aanrader, t is een soort familie film maar ook voor ieder ander t is echt lachen.
Kakkerlakken en vliegen die dansen en rare dingen doen, de geluidjes alleen al zijn geinig. ;D
Gave actie en achtervolging, en goeie leerlessen.

G.I Joe
Vol met actie coole gevechten en achtervolgingen, en gave plaatsen en voertuigen.
Het stuk met de eiffeltoren is net zo dramatische als wat er met de twin towers gebeurde.
Verassende stukjes en plotwendingen, en er komt zeker een deel 2.

Ghost of girlfriends past.
Een goeie film die zeker de moeite waard is om te zien.
Het is net als die kerstfilms scrooge, maar dit gaat over liefde en meer waardoor het natuurlijk anders is.
De vrouw die voor de 3e geest moet gaan als een soort van ‘’de dood’’ is best mooi maar ook erg goed.
Het is een andere levensles dan scrooge kreeg en of het bij liefde werkt is nogal raar, maar aan de andere kant het kan werken en is leerzaam. Wink
Mooie en grappige momenten met de dode oom. (michael douglas) ;D

The proposal
Het is een redelijk film maar best goed en aparte humor.
De kantoor scenes lijkt net op die film van '''de devil wears prada'' is kill maar vol met humor.
Super leuke stukjes bij de familie, zoals wat de oma allemaal doet, en t dansje met het liedje ''it takes two'' Very Happy
sandra bullock is er dan een poosje uit geweest maar ze is het niet verleerd, ze is nog zeer goed.
De badkaner scene is ook zeek goed erg grappige, en sandra heeft best een mooie lichaam heel mooi. Wink


Tv
It's a boy girl thing
Rv
Eight days a week
firestarter
Bobby - een dramatische film van de president (echt gebeurd)
Norbit
Snow white:a tale of terror
chicken little
three amigos
Who's youre daddy
tara road
beautiful girls

en veel meer.

15Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. za sep 05, 2009 7:58 pm

Erik

Erik
Dreuzel
Dreuzel

Harry Potter deel 5.

Loraine heeft 'm op dvd, die heb ik geleend.

16Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. di sep 08, 2009 2:12 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

dudley-do right -(van zo'n stomme tekenfilm van vroeger)
The goodbye girl
Cars
Ik omhels je met duizend armen
The inglorious bastards
Reservoir dogs
Perfect romance
Next - super film echt gaaf
The prestige- Je moet wat uitvogelen maar het is een zeer goeie film.
Dog soldiers
Vacancy
Road house 1,2, ze zijn zeer goed en erg spannend.
Lepel
October sky
World trade center -
Nou het is een matige film op zich wel goed maar ik had er veel meer van verwacht, (zeker omdat het amerikanen zijn enzo). Gaat er alleen maar om om 2 mensen te redden en een beetje liefde maar verder nergens over.
Ik dacht gaat over verschillende mensen politie, brandweer etc.. die mensen redden, en over de vele overlevenden etc.. t is denk ik nog net een gedenkwaardige film maar dan vooral alleen voor 2 mensen.

17Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. zo sep 13, 2009 8:56 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Bios

The final destination.
Yeah right! de laatst de film in de reeks, heb toch echt het idee dat dit niet de laatste is.
Ik heb geen van de films in de bios gezien en nu dus deze wel, het is anders en het geeft iets extra's.
Omdat je met de technieken en de manieren na een paar jaar verder bent, kun je zo'n film beter maken.
Man! wat een manieren om dood te kunnen gaan kunnen ze bedenken (zoals bij saw ook), vind deze beter dan de andere.
Lekker griezelen en gruwelijke doden erg spannend, maar als je er niet tegen kunt raad ik het af.

Los abrazos rotos - met penelope cruz (bloot)
Een redelijke goeie drama/romantische film, in het begin moet je wel even snappen hoe het in elkaar zit, omdat het telkens van jaar getal wisselt.
Naarmate de film vordert vallen alle puzzel stukjes bij elkaar, op zich speelt cruz redelijk maar normaal veel beter.

My sister's keeper
Ik had me er wel wat bij voorgesteld, maar het was toch een beetje anders.
Cameron diaz bijv kan veel beter spelen, maar ze doet dan ook vaak komedie en lachen. Maar als ze vaker zoiets doet wordt er beter in.
Al en al is het best een goeie film, met mooie momenten en muziek. Maar er zijn betere kanker films.

18Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. ma feb 22, 2010 3:40 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Mijn laatste film voor vanavond: The Fourth Kind
Mijn laatste film NA vanavond: Percy Jackson and the Olympians: The Lightning Thief

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

19Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. zo mei 23, 2010 9:32 pm

cutecarola

cutecarola
Dreuzel
Dreuzel

Ik heb gister Twilight en New Moon gekeken het blijven leuke films vind ik ^^

20Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. ma mei 24, 2010 2:25 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Ik heb gister het einde van The Fourth Kind gezien. Echt een goede film, maar het einde was wel dom. Razz

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

21Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. zo jun 13, 2010 4:12 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Weer een poos geleden dus een hoop films, en een boel weggelaten dus alleen de recente.

Bios.

Kick-ass
Ik had er niet zoveel van verwacht, maar dit had ik nou ook weer niet verwacht. Het gaat me verwachtingen te boven.
Ik kan niks over kick-ass zeggen behalve dit, Kick-ass rocks big time!! en Hit-girl Owns!! meer weten ga maar kijken.

Robin hood
Dit gedeelte heb ik nog nooit gezien of gelezen, ik kende alleen het verhaal toen ie Robin hood werd/was.
Zeer boeiend om te zien, heel goed in elkaar gezet. Het is alleen wat anders bijv hoe ie bepaalde mensen ontmoeten omdat je het altijd anders geleerd hebt.
Een hele goeie combi acteren van de 2 hoofdpersonen, misschien niet Cate blanchett beste rol maar had wel een bepaalde charme over haar.

The prince of persia. Verfilmd van de game.
Er zijn natuurlijk wel verschillende games van, dus ze konden film maken hoe ze wilden. Maar het was toch anders en niet echt zoals de game.
Maar dat terzijde wat een film is het, mooie gevechten gave magie, en een goeie chemie tussen de Prince en de Princess.
En ik denk dat er wel een vervolg op komt.

Sex and the city 2
Echt een geweldige film het gaat voorbij de serie, en hoewel deel 1 al best goed was deel 2 is beter zelfs.
Het is echt zo'n serie/film die teminste normaal is, en niet overdreven dus je kunt echt meeleven. Veel drama, romantiek en spanning etc.. en je kunt veel leren.
o.a nu over het midden-oosten, veel wist ik wel of hoe je het teminste ziet van vroeger en nu, maar ik was toch verbaasd of dingen.
De muziek is leuk en past er goed bij, geweldige momenten en leuke grapjes weer.
Ben benieuwd naar deel 3.

She's out of my league.
Eindelijk eens niet zo'n standaard film, dingen die je zou verwachten gebeuren niet zeker tussen 2 bepaalde mensen.
De blikken die ze elkaar geven, en wat ze allemaal wel niet zeggen. Het is echt lachen.

Killers.
Sommige beroemdheden kunnen zo'n spion film maken, maar andere niet en deze 2 hoofdpersonen - Katherina en Ashton - dus niet. Het gaat wel maar het is een matige film.
Het is voorspelbaar sommige dingen zie je aankomen andere dingen niet, het maakt het er niet minder op het is best grappig op sommige momenten.
Maar het is een standaard film en best matig, en niet echt spannend meer humoristisch en flauw.

22Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. wo jun 16, 2010 12:01 am

CC


Dreuzel
Dreuzel

De laatste film die ik helemaal heb gezien is Nine - supergeniale SF-animatiefilm. Ofzo. Het lijkt wel een beetje op Wall-E maar het verhaal is veel aangrijpender eigenlijk. Al zie je er na het kijken een heleboel gaten in, maar tijdens het kijken word je gewoonweg meegesleept...

23Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. wo jun 16, 2010 7:36 am

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

@CC heb je het over de film ''9'' of over ''Nine'' want in die laatste zie ik niet terug wat je bedoelt.


Nine
Dit is een van de beste musical films die er is, naast Phantom of the opera die ook zeer goed is. Met een grootse vrouwelijke sterrencast met oude legendes (kende ik eigenlijk niet) en bekende, ik had andere vrouwelijke actrices ook wel hier in willen zien spelen.
Het is eigenlijk meer een mannenfilm wat betreft hoe de film/musical zich afspeelt, tenzij je een vrouw bent en daar ook voor valt.
Maar dat is mijn mening, iedereen kan erheen.
Het is moeilijk met woorden te beschrijven deze film, Wauw prachtig is er een van.
Het pakt je en houdt je vast, intrigerend, machtig en gevoelig vol met emoties, en het heeft veel niveaus waarvan je leert en hoe je ernaar kan kijken.
De vrouwen zijn zeer goed, de dans, het zingen, hun uitstraling en hoe ze overkomen. Is groots en vult het scherm helemaal, je voelt het allemaal van het scherm komen.

24Welke film heb je het laatst gezien. Empty Re: Welke film heb je het laatst gezien. wo jun 16, 2010 11:15 am

CC


Dreuzel
Dreuzel

9 dus ja Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum