De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Film:Harry potter 6 Spoilers*

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Film:Harry potter 6 Spoilers* Empty Film:Harry potter 6 Spoilers* wo jul 15, 2009 8:23 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Hier kun je over ''harry potter en de halfbloed prins'' praten als je niet kan wachten tot de meeste het hebben gezien.
Kun je uitgebreid vertellen wat je er van vind en meer.

DIT IS EEN SPOILER GEBIED NIET LEZEN ALS JE HP 6 NIET GEZIEN HEBT!!

2Film:Harry potter 6 Spoilers* Empty Re: Film:Harry potter 6 Spoilers* zo jul 19, 2009 10:09 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

SPOILER****



Ben net geweest.
Ik vond de film unieker dan de andere films die zijn geweest, op deel 5 na want daar begon je het al te merken. Het was heel anders het ging ook nogal snel door naar andere stukken, maar wel minder dan in 5 t was beter te volgen.
Ik heb het met het boek vergeleken maar ook gewoon gekeken, er zijn dingen toegevoegd en weggelaten. Evil or Very Mad Crying or Very sad
Het begin met de minister zat er niet in op zich jammer maar vond het niet zo erg, al had ik de nieuwe minister van toverkunst wel willen zien.
Dst stukje dat toegevoegd was met harry in het cafe, is echt leuk Very Happy overbodig maar jammer.
De hand van perkamentus werd even genoemd, maar in de hele film verder niet over gerept.
Ik had me draco's moeder anders voorgesteld maar zo erg is het niet.
Het stuk met oorlof de winkel is totaal anders gedaan. Ik miste tonks in het begin en hagrid ook wel beide zaten er nogal weinig in.
Het stuk met het nest is toegevoegd eigenlijk overbodig die brand waarom? in deel 7 komen ze er weer.. Denk om te laten zien dat je nergens veilig bent.
Fenrir de weerwolf had ik me totaal anders verwacht, Ik dacht meer wolverineachtig en dan nog erger.

Wat het Nest betreft vond het een erg mooi gedaan en heel anders! kan me niet herinneren het Nest in de films te zien of wel maar anders zo als in deze film. Heel uniek en erg leuk maar de omgeving is nogal anders dan ik me voorgesteld had van het boek.

Ik vond het de film zeker wat beter dan het boek, de emotie kwam meer naar voren maar voor de humor ook, stukjes met luna/slakhoorn/hermelien waren super. Very Happy
Dat gedoe met het liefdesdrank was grappig en erg leuk gedaan.
Alle stukjes met luna erin waren hilarisch veel beter dan anders (niettemin de rest ook), ze is nu zeker een van me favo personages.
Wat beter te merken is de ron en hermelien situatie, het is beter te zien en meer emotie dan in het boek. Iedereen is stukken beter echt gegroeid meer emotie en dat maakt de film beter. Smile
Ik vond het heel leuk om zwerkbal weer eens te zien, het was kort maar krachtig en dan ron's zoen super!. Smile

In de hele film heb ik de onzichtbaarheidskleed gemist. Crying or Very sad
Ik miste ook stukken van de hersenpan (die er overigens ook anders uit zag) had ik echt willen zien, en waren belangrijk. En niks over de familie van voldemort of de gruzelementen. Evil or Very Mad

Slakhoorn was heel anders dan ik verwacht had, waar was z'n walrus snor z'n dikke buik en meer echt jammer. Crying or Very sad
Niettemin ron's vriendin had ik ook totaal anders verwacht, in het boek was ze toch vaker besproken maar in films niet te zien. Al is ze wel erg leuk om te zien leuk Very Happy
Het stuk met de spin was wat anders bovendien die spin was veel groter, het was triest maar het was ook wat komisch.
De badkamer met harry en draco was totaal anders, denk ook meer voor de kleine kids was dat gedaan. Maar harry had z’n boek bij zich en sneep deed niets raar?
Daarna met de kamer van noodgeval is ook anders, nu is ginny erbij maar op zich vond ik het helemaal niet erg. Vond het zelfs heel gepast en erg leuk beetje romantisch zelfs, ginny samen met harry en dan die geheime kus. Very Happy

De grot was ook een beetje anders gedaan, maar was heel spannend dat hebben ze uitstekend gedaan van komisch naar spanning. Het zag er heel knap uit en erg goed daar klaag ik niet echt om.
Maar de toren het was totaal anders dat was erg jammer, ene kant had het wel iets maar het boek was beter. Perkamentus zag er niet zo ernstig uit dan wat je in het boek leest. Crying or Very sad en de gevechten erna veel zat er niet in of was anders.
Sneep die harry ziet wtf? En dan een snelle dood alhoewel de val langzaam ging.
Het einde was erg anders maar dat met de toverstokken en de lichtjes was mooi gedaan, maar geen lied van de feniks heel jammer.
Super jammer dat de begravenis er niet in zit hopelijk in de volgende film, anders doe ik iemand wat!!
Ook al ging het wat snel, al om al was het toch een ontroerend einde zeker een traan waard.

De overgang was goed gedaan van komisch naar spanning, maar het was wel luchtig. Iedereen is enorm gegroeid waardoor de film meer tot z'n recht komt.
Ik hoop dat sommige dingen in de volgende film dan wel aan bod komen, anders is het zonde.
De film was wat beter dan het boek, deel 5 vind ik toch nog de beste. Maar dit deel had een ander niveau waardoor het na deel 5 een totaal andere harry potter film is. (zoals ik boven al aangeef). Dus eigenlijk moeilijk te zeggen welke beter is.
Toen de film afgelopen was kreeg het een staande ovatie, iedereen klapte. Shocked
Ik ga er zeker nog een keer naar toe. Smile

Heel verhaal en ben vast nog wat vergeten. Very Happy

3Film:Harry potter 6 Spoilers* Empty Re: Film:Harry potter 6 Spoilers* ma jul 20, 2009 12:39 pm

Erik

Erik
Dreuzel
Dreuzel

SPOILER:

Het was een super leuek film. Om in de film te komen was het begin super, dat de dooddoeners de brug kapot maken.
Dat stukje dat Harry en Perkamentus naar Slakhoorn gaan en dan die stoel, dat was hilarisch. Vooral hoe Slakhoorn weer een mens wordt, zit ie allemaal te schudden enz.

Ik vind het wel jammer dat Luna Harry vind en niet Tonks.

Die scène met het nest was wel heel leuk gedaan, hoe Ginny achter Harry aan rent. Iedereen vindt het overbodig, misschien een beetje. Maar het was wel een mooie scène. Dat het nest in de fik staat en dat de dooddoeners ook al bij het nest een gevaar vormen.

Ze hadden meer stukjes van de hersenpan en herinneringen kunnen doen. Vooral over Voldemorts verleden, zijn familie enz.
Het was wel mooi gedaan, als ze al die stukjes hadden. dat alles met een soort zwart waasje er komt te staan.

De momenten met Harry en GInny waren gewoon geweldig en lief, vooral die scène in het nest als Giny dat stukje taart in Harry's mond stopt. Super schattig. Moer Ron zonodig binnenvallen in een mooi moment.

Hermelien was heel goed neergezet, je kon echt zien dat ze het moeilijk had met Ron en Belinda. Ron kreeg meer ruimte in deze film en dat pakte zeker goed uit, hij was echt grappig. Belinda was gewoon gek en raar, maar wel leuk.

4Film:Harry potter 6 Spoilers* Empty Re: Film:Harry potter 6 Spoilers* di jul 21, 2009 11:09 pm

lortje905

lortje905
Admin

Spoiler:



Laatst aangepast door lortje905 op vr jul 24, 2009 1:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt

https://debeukwilg.actieforum.com

5Film:Harry potter 6 Spoilers* Empty Re: Film:Harry potter 6 Spoilers* wo jul 22, 2009 2:03 pm

Gast


Gast

Gisteren ook geweest,
ik vondt het een mooie film , en ben het met loraine eens.

Ik was gewaarschuwd voor de necroten , en nog verschoot ik me kapot,
ik vondt het stuk op de astronomie toren en het hele gevecht hadden ze wel wat beter kunnen doen, en tnatuurlijk de begravenis van perkamentus.

6Film:Harry potter 6 Spoilers* Empty Re: Film:Harry potter 6 Spoilers* vr jul 24, 2009 1:17 pm

GinnyWeasleyPotter

GinnyWeasleyPotter
Dreuzel
Dreuzel

Ik ben het eens met Loraine. Ik miste vooral de begrafenis van Perkamentus en dat lied van Feniks.
Ik schrok me ook helemaal kapot toen die arm van een necroot Harry vastpakte.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum