De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat wil je voor werk doen.

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wat wil je voor werk doen. Empty Wat wil je voor werk doen. ma mei 25, 2009 4:07 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Wat voor werk wil je doen of ben je naast school al aan het doen, en ben je al van school wat voor werk doe je of wil je doen, en wat voor werk vind je allemaal leuk om te doen en zou je willen doen als het werk dat je wil doen of doet niet lukt.
Wat is je droombaan die je zou willen doen maar omogelijk lijkt, een ster wezen ect..

2Wat wil je voor werk doen. Empty Re: Wat wil je voor werk doen. ma mei 25, 2009 4:19 pm

Anadria


Dreuzel
Dreuzel

Ik studeer nu aan de hogeschool/universiteit: Toegepaste Taalkunde Engels-Russisch. Ik hoop daar Vertaler-tolk mee te worden. Het lijkt me echt een geweldige job om te doen, veel internationale contacten enzo Smile

Mijn droombaan: vertaler-tolk dus natuurlijk Smile Hoewel ik drummen in een bekende band ook geweldig zou vinden of schrijfster. Maar dat laatste is niet echt onmogelijk. Ik denk dat drummen in een bekende band net ietsje moeilijker is ^^

http://twilightfanclubbelgium.webs.com

3Wat wil je voor werk doen. Empty Re: Wat wil je voor werk doen. ma mei 25, 2009 5:29 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Nou dingen die ik zou willen doen maar vast nooit lukt.
Ik zou ook graag talen leren zoals chinees/japans/frans of andere mooie taal ect.. dat lijkt me erg leuk maar of dat zal lukken, misschien naast engels duits ofzo zal wel lukken. En wat ik ook graag wil wat niet uit komt, acteur zijn en in films spelen of toneel doen vind ik erg leuk om te doen, en denk aan zingen maar heb de stem er niet voor dromen kan altijd

Nou het werk dat ik wil doen is in de richting van dieren, koken, adminastrief, in winkels werken.
Ben dol op dieren maar kwam te laat achter is geen betaald werk en datgene dat er is, is te hoog gegrepen zeggen ze, maar heb wel op stage met paarden gewerkt was erg leuk.
Verder en dat wil ik wel graag doen is koken of iets eromheen verkopen, maken, ect.. vroeger wou ik een eigen restaurant maar dat lijkt nu meer op een droom dat gaat niet lukken. Ben dol op dingen bakken, koken, maken en je kunt er veel in doen, maar zover lukt het nog niet echt..
De rest is iets waar ik op terug zou kunnen vallen dat lijkt me leuk en zover ben ik dat een beetje aan het doen pm ervaring op te doen.
maar ben van hot naar her geweest nergens lang en t is erg moeilijk voor me.

4Wat wil je voor werk doen. Empty Re: Wat wil je voor werk doen. vr jun 05, 2009 10:41 pm

Gast


Gast

Ik zit nu op atheneum in de 2de klas, dus ik kan nog alle kanten op.
maar zoals het er nu uitziet wil ik fotograaf worden (voornamelijk dieren) en mooie plekken zien.
ook wil ik als ik genoeg geld heb in Afrika gaan wonen.

5Wat wil je voor werk doen. Empty Re: Wat wil je voor werk doen. vr jun 05, 2009 11:23 pm

Megan

Megan
Afdelingshoofd Zwadderich

Mijn droom lijkt haast onberijkbaar...
Ik zou graag een actrice willen worden, in toneelstukken en films...

6Wat wil je voor werk doen. Empty Re: Wat wil je voor werk doen. za jun 06, 2009 7:50 pm

lortje905

lortje905
Admin

Ik zit nu in VWO 2, dus kan ook nog veel kanten uit. Ik wil graag arts worden, iets als kinderarts of chirurg ofzo. Dan wil het ik liefste iets met artsen zonder grenzen doen. Als dat niet gaat of het toch niet wordt, wil ik naar Australië of misschien Engeland verhuizen. Ik ben nu aan het denken om arts in het leger te worden, maar ik heb nog héél veel jaren on na te denken.

https://debeukwilg.actieforum.com

7Wat wil je voor werk doen. Empty Re: Wat wil je voor werk doen. za jun 13, 2009 7:25 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Ik ga volgend jaar naar ASO latijn en wil later architect worden.
Waarom? Ik teken super graag huizen en zo binnen huis architect vind ik ook wel een tof beroep. Later zou ik nog naar Londen of New York willen gaan maar... daarvoor moet ik eerst wel een super job hebben!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum