De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat wil je voor werk doen.

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wat wil je voor werk doen. Empty Wat wil je voor werk doen. ma mei 25, 2009 4:07 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Wat voor werk wil je doen of ben je naast school al aan het doen, en ben je al van school wat voor werk doe je of wil je doen, en wat voor werk vind je allemaal leuk om te doen en zou je willen doen als het werk dat je wil doen of doet niet lukt.
Wat is je droombaan die je zou willen doen maar omogelijk lijkt, een ster wezen ect..

2Wat wil je voor werk doen. Empty Re: Wat wil je voor werk doen. ma mei 25, 2009 4:19 pm

Anadria


Dreuzel
Dreuzel

Ik studeer nu aan de hogeschool/universiteit: Toegepaste Taalkunde Engels-Russisch. Ik hoop daar Vertaler-tolk mee te worden. Het lijkt me echt een geweldige job om te doen, veel internationale contacten enzo Smile

Mijn droombaan: vertaler-tolk dus natuurlijk Smile Hoewel ik drummen in een bekende band ook geweldig zou vinden of schrijfster. Maar dat laatste is niet echt onmogelijk. Ik denk dat drummen in een bekende band net ietsje moeilijker is ^^

http://twilightfanclubbelgium.webs.com

3Wat wil je voor werk doen. Empty Re: Wat wil je voor werk doen. ma mei 25, 2009 5:29 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Nou dingen die ik zou willen doen maar vast nooit lukt.
Ik zou ook graag talen leren zoals chinees/japans/frans of andere mooie taal ect.. dat lijkt me erg leuk maar of dat zal lukken, misschien naast engels duits ofzo zal wel lukken. En wat ik ook graag wil wat niet uit komt, acteur zijn en in films spelen of toneel doen vind ik erg leuk om te doen, en denk aan zingen maar heb de stem er niet voor dromen kan altijd