De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het Galabal

+3
Erik
lotte
lortje905
7 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Het Galabal - Pagina 2 Empty Re: Het Galabal zo maa 14, 2010 4:04 pm

lortje905

lortje905
Admin

Loraine keek op en zag dat Lotte het was, die iets vroeg. "Erik heeft het uitgemaakt, hij verandert van school en is volgende week al weg." Loraine nam het drankje van Lotte aan en bedankte haar ervoor. "Weet een van jullie iets leuks te doen ,om mij af te leiden?" Ze dronk het glas in een keer leeg en zette het op een tafeltje. "Melissa, als jij Robert roept en Lotte, als jij Harry roept, dan gaan we iets leuks doen." Ze veegde haar ogen droog en haalde een keer diep adem. "Ik ken een geheime kamer, en die is kei vet."

https://debeukwilg.actieforum.com

27Het Galabal - Pagina 2 Empty Re: Het Galabal zo maa 14, 2010 6:51 pm

GinnyWeasleyPotter

GinnyWeasleyPotter
Dreuzel
Dreuzel

Melissa keek even naar Loraine en dacht toen: 'Een beetje afleiding kan geen kwaad, nu alleen maar hopen dat Robert meegaat.' Ze nam een laatste slok van haar glas en liep naar Robert. "Hoi, daar ben ik weer." Ze pakte Robert hand en trok hem mee naar Loraine. "Erik heeft het uitgemaakt, dus gaan wij met z'n allen iets leuks doen om Loraine op te fleuren." Ze keek naar beneden en kwam erachter dat ze nog steeds Roberts hand vasthad, verlegen trok ze haar hand terug. "Je doet toch wel mee, of niet?"

28Het Galabal - Pagina 2 Empty Re: Het Galabal di maa 16, 2010 9:49 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Lotte zoekt snel naar Harry maar vindt hem niet. Al snel komt Lotte terug. "Ik vindt hem niet", zegt ze nijdig, "Hij is weg", en kwaad zet ze haar glas op tafel en wacht op de anderen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum