De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het einde van de wereld... Geloof je er in of niet

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Over het einde van de wereld. Er worden namelijk allerlei dingen voorspeld. Wanneer zou het einde van de wereld zijn en waarom? Wat zou daarna gebeuren en ten koste van wat gaat het? Overleven wij mensen het? Het is zeker een interessant onderwerp naar mijn idee.

- Geloof je dat er een einde van de wereld is?
- Op wat voor een termijn denk je dat er een einde is?
- Heb je zelf ook al eens iets dergelijks gelezen? Zo ja, wat?
- Hoe zou de wereld aan zijn einde kunnen komen?
- Wat zou daarna gebeuren?



Mijn mening
Einde van de wereld vast wel over een hele poos, zeker door mensen als het zo doorgaat maar kan ook door de zon, en de aarde gaat zoiezo niet voor eeuwig mee, we gaan op zoek naar ander leefbare planeten, verschllende dingen dus:
-aarde zelf/zon/mensen/meteoriet-komeet.
En ze hebben al zo vaak gezegd meteoriet inslag bijv:in 2020 /laatst weer in de krant, maar t moet wel goed gaan met de mensen, vrede enzo want anders gaat het niet goed, wordt het een waterplaneet misschien door dat ijskappen smelten, ze smelten nu al sneller dan normaal.
Maar in iedergeval zullen wij het denk ik niet mee maken

2Het einde van de wereld... Geloof je er in of niet Empty Het einde van de wereld za dec 24, 2011 10:33 am

Sanne.


Dreuzel
Dreuzel

Alles zou een keer vergaan,maar nu al? Dat denk ik niet.

- Geloof je dat er een einde van de wereld is? Ooit zou de wereld vergaan,alles vergaat een keer. Maar wanneer? Ik zou het echt niet weten.
- Op wat voor een termijn denk je dat er een einde is? Nee,sorry.
- Heb je zelf ook al eens iets dergelijks gelezen? Zo ja, wat? Google-informatie,en van school,en informatie boeken over de aarde.
- Hoe zou de wereld aan zijn einde kunnen komen? Misschien dat er een 'knal' is en dat dan de wereld weg is,en alles wat op de wereld geleefd heeft.
- Wat zou daarna gebeuren? Ik denk dat het zwart is,misschien komt er een 'nieuwe' wereld,maar dat denk ik persoonlijk niet Wink

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum