De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[RPG] Zweinstein

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[RPG] Zweinstein Empty [RPG] Zweinstein za dec 06, 2008 3:52 pm

lortje905

lortje905
Admin

Dool door de eindeloze gangen, raak verdwaald in de kelders of kom op de verkeerde verdieping uit door het bewegende trappenhuis. Het kan allemaal op Zweinstein.

https://debeukwilg.actieforum.com

2[RPG] Zweinstein Empty Re: [RPG] Zweinstein zo apr 19, 2009 6:46 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Lotte loopt, twijfelend rond in een van de gangen, welke nu, denkt ze bij zich zelf. Ze zit nog maar pas op zweinstein en ze is weer al verdwaald. Hoe graak ik hier nu weg, vraagt ze weer bij zichzelf. Ze loopt een beetje verder een daalt een trap af.

3[RPG] Zweinstein Empty Muizenlever en leren wo jul 29, 2009 11:49 pm

leeflang6

leeflang6
Dreuzel
Dreuzel

ik heb net op me lesrooster gekeken en ik zag dat ik brouwselles had van Proffesor. Slakhoorn.
ik kwam binnen en moest een zwelgen genezen met een aftreksel van alsum.
Was helemaal goed slakhoorn was tevreden.
Alles dat 3e wat ik in me ketel moest doen dat muizenlever was echt vies !
Daarna ben ik maar naar de leerlingen kamer gegaan om te leren voor voorspellend rekenen

Nurgels

EDIT: Het is meer de bedoeling dat je het als verhaalvorm nu schrijft. Meer in lopende volgorde: Je hebt je rooster gekregen en liep door de gangen naar toverdranken. Je liep het lokaal binnen en ging op een plekje naast iemand anders zitten. In de les van vandaag moest je zwelgen genezen met een aftreksel van alsum. Je pakt een ketel en je ingrediënten en begint. Na de les kwam Slakhoorn kijken of mijn dranken goed was gelukt, hij was helemaal tevreden. Je loopt het lokaal uit en denkt aan muizenlever, het derde ingrediënt van je aftreksel. Terwijl daaraan blijft denken ga je naar de leerlingenkamer.

4[RPG] Zweinstein Empty Re: [RPG] Zweinstein vr jul 31, 2009 3:23 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Als ze op de derde verdieping is aangekomen kijkt ze rond. Een beetje verder in de gang staat een heel groepje leerlingen. Lotte loopt naar het groepje en ziet dat ze voor een lokaal staan. Prof. Banning komt het lokaal uit gewandeld en Lotte snelt er naar toe. "Sorry, professor maar waar kan ik het lokaal van Professor Anderling vinden", vraagt ze zenuwachtig. "Helemaal op het einde van de gang," piept Professor Banning. Lotte loopt snel naar het lokaal en gaat binnen. Ze gaat neer zitten naast iemand anders en zegt vrolijk:"Hoi", ze pakt haar boek uit haar tas en legt hem keurig op tafel.

5[RPG] Zweinstein Empty Re: [RPG] Zweinstein za aug 01, 2009 2:20 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Terwijl harry door de gangen loopt op zoek naar z'n slaapkamer, was ie nog vollop verbaasd over het zien van het kasteel.
De grote zaal en in welke afdeling hij kwam, harry had liever in griffioendor gezeten maar dit was ook goed.
Harry dacht na over de trein waar ie dat meisje zag in de winkel van olivander, hij had zich snel verstopt en in de grote zaal gelooft ie haar naam gehoord lotte. En zat te bedenken hoe hij sorry kon zeggen.
Na een richting aangeving naar de kamer van huppelpuf, en even gepraat te hebben met soortgenoten viel harry in slaap.

De volgende dag was z'n 1e les bij proffessor anderling, maar harry kon de les niet vinden maar toen ie op een bankje ging zitten tegen de muur viel ie naar achteren. In anderlings lokaal schrokken ze even van een geluid, en zagen iemand door een luik in de muur het lokaal binnen rollen op een stoel!
''Zo ben je er dan eindelijk ook, en dan nog wel in een stormachtige binnenkomst, mr...'' zei anderling.
Harry moest even bij bijkomen van de draaierigheid ''h-harry.. harry twain proffesor anderling''
''Mooi als je nu ook even je geschrokken klasgenoot van de grond kan helpen, kunnen we verder mr twain.''
Harry keek naast zich en zag naast het voetpad bij de andere bankjes, een meisje liggen hielp haar overeind en zag dat het Lotte was! Snel ging harry weer zitten en keek beschaamd weg richting anderling die de les hervatte.

6[RPG] Zweinstein Empty Re: [RPG] Zweinstein za aug 01, 2009 2:40 pm

lortje905

lortje905
Admin

Loraine liep door een grote gang van het kasteel. Het was al haar derde jaar en dus wist ze wel hoe het kasteel in elkaar zat.
Maar deze gang, waar ze nu in liep had ze nog nooit eerder gezien. Ze pakte haar toverstok en zei: "Lumos." Aan het uiteinde van haar toverstok kwam wat licht, maar nog steeds kon ze niks zien, dus besloot ze een andere toverspreuk te gebruiken. "Lumos Maximum." Er kwam nu een veel grotere lichtstraal uit haar toverstok. Aan het einde van de gang zag ze een jongen staan. Ze liep naar hem toe en zag dat het Erik was. Erik zat al in zijn vierde jaar van Griffoendor en was haar vriendje. "Hoi, wat doe jij hier en weet je hoe ik hieruit kom?"

Off-topic: Ik weet dat ik niet ben ingedeeld, maar dat kan niet als admin. Dus in RPGs ben ik Loraine Lambrechts en zit ik in het derde jaar in Ravenklauw.

https://debeukwilg.actieforum.com

7[RPG] Zweinstein Empty Re: [RPG] Zweinstein za aug 01, 2009 4:32 pm

Erik

Erik
Dreuzel
Dreuzel

Erik draaide zich om en keek naar geschrokken naar Loraine. "Eh... hoi, wat doe jij hier?" Hij hoorde wat Loraine vroeg en wilde het eigenlijk niet vertellen, maar stotterend begon hij toch. "Eh, ik heb hier afgesproken met Daan en Simon."
Loraine vroeg waarom en Erik zei. "Dat doet er niet toe, zal ik jou naar je les brengen?" Hij pakte ook zijn toverstok en zei Lumos Maximum. "Jij hebt nu toch waarzeggerij?" Loraine knikte en volgde hem, maar bleef nog steeds vragen waarom hij met Daan en Simon had afgesproken. Erik stopte abrupt "Als je het zonodig wilt weten, dan vertel ik het wel." Hij gebaarde dat Loraine op een bankje aan de zijkant moest gaan zitten en ging naast haar zitten. "Wij wilden een paar jongens van Zwadderich in de maling nemen, maar we weten nog niet hoe." Hij pakte Loraines hand en zei: "Je mag dit tegen niemand vertellen, niemand.... dus ook niet tegen Luna."

8[RPG] Zweinstein Empty Re: [RPG] Zweinstein ma aug 03, 2009 12:12 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

"Gaat het", vroeg Lotte en ze keek naar de jongen. "Ik ben Lotte," zei ze. Professor Anderling gaf uitleg over hoe je een naald in een touw moest veranderen. Lotte keek gefrustreerd naar haar touw die twee scherpe uit eindenen had. "O, ja," zei ze tegen de jongen. "Ik zit in griffoendor." Plots herinerde ze zich dat ze die zelfde jongen al eens had gezien in de wegisweg. Ze gaf nog een laatste zwiep met haar toverstaf en haar touw veranderde terug in een naald met een diepe zucht begon ze opnieuw aan het transformeren van de naald.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum