De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat vind je van musicals

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wat vind je van musicals Empty Wat vind je van musicals zo mei 24, 2009 8:31 am

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

Ben je er benieuwd naar, vind je het leuk nou hier kun je erover praten.

-is het een aanrader
-Hoe vond je het.





Cats.

Nou echt heel erg leuk, een echte aanrader die je moet zien.

De (mensen) katten komen ook in en rondom het publiek zie je ze ook iets beter, de muziek is echt heel mooi en past er helemaal bij, de zang is ook erg mooi net als het dansen.
Iedere kat heeft z,n eigen character eigenschap wat zo leuk is, je moet echt overal kijken zo dat je ziet wat elke kat doet of mee bezig is.
Ze hebben allemaal zowat hun eigen verhaal om gekozen te worden om naar de katten hemel te mogen, er mag er maar 1 per jaar, die verhalen zijn mooi, leuk en grappig.
Maar wordt veel samen gezongen de meeste tijd weet je niet wat ze zeggen, maar dat geeft niet, je ziet wat er gebeurd.
De kostuums zijn echt leuk en mooi, en iedere is apart, ze bewegen katachtig wat het nog leuker maakt.

Ik heb ook nog een boekje met een paar liedjes die gezongen werden, kan ze plaatsen.

Vragen stel ze maar


Tarzan.

Echt prachtig heel leuk gedaan ik begin musicals steeds meer te waarderen, en hoe ze het publiek er bij betrekken is ook heel leuk.
Maar prachtverhaal en de kostuums waren schitterend.
Ik had de vriend olifant erbij verwacht zoals in de tekenfilm/en serie, en ook op z'n minst de boomhut maar t zat er niet bij.
De vriend van tarzan was tark en een mannetje, terwijl t anders turk was en een meisje, maar je kan niet alles hebben.

Heel mooi werd er gezongen de liedjes van phil collins zijn te gek, wat wel een ontroerend moment was. Was de dood van kurcheck (ongveer de naam) kreeg tranen in me ogen echt heel mooi gedaan.

Heb programmaboek en muziek cd gekocht, kan wel downloaden maar de musical muziek zit daar niet bij. En vond het jammer dat je geen film ervan kon kopen, auteurs rechten helaas.

zeker de moeite waard geweest om het te zien voor het stopte.

2Wat vind je van musicals Empty Re: Wat vind je van musicals zo mei 24, 2009 3:21 pm

Anadria


Dreuzel
Dreuzel

Ik heb tot nu toe twee musicals gezien: Aladdin en the Sound of Music. Allebei wel al een hele tijd geleden. Op die moment vond ik ze wel leuk, maar goed ... ik was nog klein, ik vond het natuurlijk spectaculair dat er een olifant het podium opgewandeld kwam en dat die mensjes allemaal zo'n coole kleren aanhadden.

Nu zou ik niet meer naar een musical gaan kijken. Het zegt me echt niks meer. Het is gewoon helemaal niks voor mij. Zingen is leuk, maar niet als het 2 uur aan een stuk gebeurt iedere keer als er iets gezegd moet worden...

http://twilightfanclubbelgium.webs.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum