De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat vind je van dit forum?

3 plaatsers

Wat vind je van dit forum?, geef een cijfer.

Wat vind je van dit forum? Vote_lcap0%Wat vind je van dit forum? Vote_rcap 0% [ 0 ]
Wat vind je van dit forum? Vote_lcap0%Wat vind je van dit forum? Vote_rcap 0% [ 0 ]
Wat vind je van dit forum? Vote_lcap0%Wat vind je van dit forum? Vote_rcap 0% [ 0 ]
Wat vind je van dit forum? Vote_lcap0%Wat vind je van dit forum? Vote_rcap 0% [ 0 ]
Wat vind je van dit forum? Vote_lcap0%Wat vind je van dit forum? Vote_rcap 0% [ 0 ]
Wat vind je van dit forum? Vote_lcap13%Wat vind je van dit forum? Vote_rcap 13% [ 1 ]
Wat vind je van dit forum? Vote_lcap25%Wat vind je van dit forum? Vote_rcap 25% [ 2 ]
Wat vind je van dit forum? Vote_lcap13%Wat vind je van dit forum? Vote_rcap 13% [ 1 ]
Wat vind je van dit forum? Vote_lcap25%Wat vind je van dit forum? Vote_rcap 25% [ 2 ]
Wat vind je van dit forum? Vote_lcap24%Wat vind je van dit forum? Vote_rcap 24% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 8


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wat vind je van dit forum? Empty Wat vind je van dit forum? ma apr 13, 2009 1:37 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Wat vind je van dit forum. Geef hier je mening uit.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

2Wat vind je van dit forum? Empty Re: Wat vind je van dit forum? di apr 14, 2009 5:08 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

Dit is geen Enquête... Razz Dit is een stempoll! Wink

Maar oké, ik heb (voor nu) op de zes gedrukt, omdat de site nog moet 'groeien'.. Op dit moment is alles 'leuk' en 'nieuw', omdat we de topics nog aan het openen zijn en het uitproberen!
Mijn 'echte' cijfer kan ik pas na een paar maanden geven! bounce

3Wat vind je van dit forum? Empty Re: Wat vind je van dit forum? za jun 13, 2009 7:35 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

Ik heb een 10 geheven want ik vind de bw gewoonweg de ideale vervanger van de duv. Zonder de dw zat ik nu weer te nieksen achter de pc. Ook vind ik het super tof omdat je ook lessen kan volgen en ze zelf geven.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum